چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان اروپا: صعود بارسلونا، والنسيا و بايرن مونيخ

هفته پنجم از مرحله گروهی ليگ قهرمانان اروپا با صعود تيم های بارسلونا، والنسيا و بايرن مونيخ و شکست منچستر يونايتد و چلسی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در اين مسابقات و از گروه G بارسلونا در مسکو و در ورزشگاه لوژنيکی ميهمان اسپارتاک روسيه بود و موفق شد با نتيجه ۳ بر صفر به برتری برسد.

آبی‌اناری‌ها در اين ديدار بازی برتری را از خود به نمايش گذاشتند و با گلزنی دنی آلوس (۱۶)، ليونل مسی (۲۷ و ۳۹) جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايی را کسب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ديگر ديدار اين گروه بنفيکا در زمين خود موفق شد ۲ بر ۱ سلتيک اسکاتلند را شکست دهد تا همچنان برای صعود از اين گروه شانس داشته باشد. در گروه F باته بوريسف بلاروس ميزبان ليل فرانسه بود که با نتيجه ۲ بر صفر متحمل شکست شد. گل‌های اين بازی را سيديبه (۱۴) و برونو (۳۴) به ثمر رساندند.

ليل در ۴ ديدار گذشته خود نتوانسته بود امتياز کسب کند و پيروزی در بلاروس باعث شد تا اولين ۳ امتياز خود را در اين پيکارها به دست آورد و اميدوار به صعود به ليگ اروپا شود. در بازی ديگر اين گروه تلاش دو تيم والنسيا برابر بايرن مونيخ در اسپانيا با تساوی ۱بر۱ به پايان رسيد سوفيان فقولی برای خفاش‌ها و توماس مولر برای بايرن گلزنی کردند.

از گروه E مسابقات چلسی مدافع عنوان قهرمانی برابر يوونتوس با حساب ۳ بر ۰ نتيجه را واگذار کرد تا رقابت برای صعود از اين گروه به روز پايانی کشيده شود.

جيووينکو، ويدال و کواگليارا برای تورينی‌ها گل زدند تا در ديداری که تورينی‌ها مستحق زدن گل‌های بيشتری هم بودند به اين سه گل اکتفا کند. در ديگر ديدار E گروه شاختار دونتسک اوکراين در دانمارک با هت ريک آدريانو موفق شد با حساب پر گل ۵ بر ۲ نورديسلند دانمارک را ببرد و در آستانه صعود قرار گيرد.

از گروه H مسابقات هم منچستر يونايتد که پيش از اين صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود در ترکيه با يک گل به گالاتاسرای باخت. بوراک ييلماز تنها گل ترک‌ها را به ثمر رساند. در ديگر ديدار اين گروه، کلوژ رومانی با هت ريک روی پدرو با حساب ۳ بر ۱ از سد براگا پرتغال گذشت.

نتايج کامل

گروه E
يوونتوس ۳ -چلسی ۰
نورديسلند ۲ - شاختاردونتسک ۵

گروه F
والنسيا ۱ - بايرن مونيخ ۱
باته بوريسوف ۰ - ليل ۲

گروه G
اسپارتاک ۰ - بارسلونا ۳
بنفيکا ۲ - سلتيک ۱

گروه H
گالاتاسرای ۱ - منچستر يونايتد ۰
کلوژ رومانی ۳ -براگا ۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016