چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۰ میلیون تومان جایزه برای طلای مسابقات جهانی کاراته

رییس فدراسیون کاراته ایران که برای شرکت در اجلاس فدراسیون جهانی به فرانسه رسید و در این اجلاس شرکت کرد از پرداخت پاداش ویژه به مدال آوران در رقابتهای جهانی و همچنین تقدیر رییس فدراسیون جهانی از تلاشهای فدراسیون ایران خبر داد.

محمدصادق فرجی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به پاریس اظهار کرد: در این اجلاس " اسپینوز" رییس فدراسیون جهانی از ایران به دلیل تلاشهایی که در این مدت داشته و داشتن برنامه ویژه و خوب برای روز جهانی کاراته در حضور تمامی اعضا تقدیر و تشکر کرد. او از ایران به عنوان یک فدراسیون فعال یاد کرد.

وی در مورد اینکه قرار بود در این جلسه در مورد حضور بانوان ایران با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی که در حال حاضر از حضور منع هستند، صحبت شود افزود: در همین راستا جلسه ای را با مسولان فدراسیون جهانی داشتیم و در دستور کار فدراسیون جهانی قرار دارد و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

رییس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سطح مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه بسیار بالاست گفت: با توجه به اینکه صحبت هایی مبنی بر اینکه کاراته از سال 2020 المپیکی خواهد شد وجود دارد و به همین خاطر خیلی از کشورها با تمام توان آمده اند و سرمایه گذاری زیادی کرده اند. حضور 110 کشور در این مسابقات گواه این ماجراست.

وی از پرداخت پاداش ویژه به مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه خبر داد و ادامه داد: فدراسیون در نظر دارد به هر یک از مدال آوران این رقابتها پاداشی را غیر از آنچه که از سوی بخش های دیگر در مراسم تجلیل ها پرداخت می شود اختصاص دهد که به همین منظور هر کسی که در فرانسه طلا بگیرد 20 میلیون، مدال نقره 10 میلیون و برنز 5 میلیون اهدا خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرجی در مورد حضور تعدادی از مربیان کاراته ایران در تیم های ملی کشورهای دیگر در مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه افزود: حضور این ایرانیان در تیم های دیگر نشان دهنده پتانسیل و توانمندی کاراته ایران است عموزاده، نادربیگی، رشید نیا، صافی، کرک آبادی و چند مربی دیگر از جمله مربیانی هستند که در تیم های ملی کشورهای مختلف فعالیت می کنند. البته مجید قربانی داور بین المللی ایران که در ژاپن اقامت دارد نیز از جمله افرادی است که در کشورهای دیگر مشغول به فعالیت است.

گفتنی است، مسولان فدراسیون جهانی قرار است امشب (چهارشنبه) در مورد حضور بانوان ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات قهرمانی جهان تصمیم گیری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016