شنبه 18 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران - عربستان؛ بهترين بهانه‌ برای حساس شدن مسابقات غرب آسيا

خبرگزاری فارس: تيم ملی فوتبال ايران در روز يکشنبه در بازی های غرب آسيا به مصاف تيم عربستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تيم ملی فوتبال ايران در رقابت‌های غرب آسيا پر افتخارترين تيم است چون در اين رقابت‌ها معمولا حريفان برعکس ايران با تمامی قوا شرکت نمی کنند. البته در بازی های اين دوره که در کويت برگزار می شود شرايط فرق می کند و تيم عربستان نيز در رقابت های غرب آسيا حضور دارد و اولين بازی ايران برابر اين تيم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفته می شود عربستان فقط با يک بازيکن اصلی تيم ملی خود راهی کويت شده است و ساير بازيکنان اين تيم را نفرات جوان تشکيل می دهند.

تيم ملی ايران نيز در اين دوره تقريبا با همين شرايط وارد مسابقات شده است. کی روش بهترين های ليگ برتر را به همراه عليرضا حقيقی از روبين کازان روسيه به تيم ملی دعوت کرده است.

اين اولين رويارويی کی روش با رقيب قديمی و سنتی فوتبال ايران است. ديدار با عربستان می تواند محک خوبی برای جوانان فوتبال ايران باشد تا ضمن ارايه توانايی های خود تجربه بين المللی نيز کسب کنند.

قطعا ديدار با عربستان برای جوانان ايران بسيار ارزشمندتر از بازی دوستانه و بی خاصيت با تاجيکستان است.

اگرچه نتايج اين بازی ها ارزشی در سرنوشت فوتبال ايران در آسيا ندارد اما پيروزی برابر عربستان همواره مردم ايران را خوشحال می کند و شکست نيز آنها را بيش از گذشته از فوتبال ملی دلزده می کند.

اميدواريم کی روش را متوجه اين حساسيت کرده باشند و او تيم ايران را نه تنها برای ميدان ديدن بلکه برای پيروز شدن به مصاف عربستان بفرستد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016