دوشنبه 20 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انگيزه بالای بانوان فوتبالدستی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه


ايلنا ـ اردوی تدارکاتی تيم ملی فوتبالدستی از اول ديماه آغاز و رقابت‌های جهانی فرانسه از تاريخ ۱۴ تا ۱۷ ديماه در شهر نانت برگزار خواهد شد.


کوچکترين عضو تيم ملی فوتبال دستی بانوان کشورمان که ۱۲ سال سن دارد، با ابراز اميدواری برای کسب عملکرد قابل قبول در مسابقات جهانی فرانسه گفت: اعضای تيم ملی بانوان برای حضور در اين رقابت‌ها معتبر از انگيزه و انرژی بالايی برخوردارهستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، گلشن چمنی افزود: مسابقات انتخابی تيم ملی از کيفيت خوبی برخوردار و نسبت به دوره های قبل پيشرفت خوبی کرده بود، زيرا بازيکنان برای راه يافتن به اردوی تيم ملی انگيزه بالای داشتند ورقابت سخت وجالبی حاکم شده بود. من دو سال است فوتبالدستی بازی می‌کنم و در سال قبل که به مسابقات آزاد بين‌المللی مالزی رفته بودم توانستم مقام چهارم را کسب کنم و اميدوارم حالا که از آمادگی بيشتری نسبت به قبل برخوردارم، بتوانم نتيجه بهتری را در مسابقات جهانی نانت فرانسه بدست آورم.

اين ملی‌پوش آتيه‌دار در ادامه گفت: اين رشته سال‌هاست در بخش آقايان راه اندازی شده و بانوان تنها ۴ سال است که به اين رشته روی آورده اند. گرچه مهارت و تجربه بانوان کمتر از آقايان است ولی در همين مدت کم سرعت يادگيری خوبی داشته اند و تلاش مسئولان نيز باعث شده اين رشته در بخش بانوان بيشتر شناخته شود و در طول سال، مسابقات زيادی برای آنان برگزار شود.

گلشن چمنی در جريان برگزاری مسابقات تيم ملی بانوان که با حضور بازيکنانی از سراسر کشورمان برگزار شد توانست با اقتدار از سد حريفان خود گذشته و با قبول تنها يک شکست به عنوان نفر دوم اين مسابقات به اردوی تيم ملی فوتبالدستی کشورمان دعوت شود.

اردوی تدارکاتی تيم ملی فوتبالدستی از اول ديماه آغاز و رقابت‌های جهانی فرانسه از تاريخ ۱۴ تا ۱۷ ديماه در شهر نانت برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016