سه شنبه 21 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يحيی گل‌محمدی سرمربی پرسپوليس شد، پروين مدير تيم

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس اعلام کرد تا مشخص شدن وضعيت همکاری اين باشگاه با مانوئل ژوزه، يحيی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و علی پروين به عنوان مدير تيم، در پرسپوليس به فعاليت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، فداحسين مالکی رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس پس از پايان نشست امروز هيات مديره باشگاه ابتدا از خبرنگاران به خاطر معطل شدن عذرخواهی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد تصميمات اتخاذ شده در نشست هيات مديره پرسپوليس هم گفت: در نشست هيات مديره در مورد تصميم کميته فنی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد تا مشخص شدن وضعيت همکاری باشگاه پرسپوليس با مانوئل ژوزه، يحيی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و علی پروين به عنوان مدير تيم، در پرسپوليس به فعاليت بپردازند.

رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس همچنين افزود: چگونگی همکاری پروين و گل‌محمدی در نشست‌های مديرعامل باشگاه با اين عزيزان مشخص می‌شود. همچنين شرح وظايف طرفين نيز اعلام شده تا مشکل خاصی در فعاليت طرفين پيش نيايد.

وی در مورد تکليف مانوئل ژوزه خاطرنشان کرد: محمد رويانيان مديرعامل باشگاه مذاکرات خود را با مانوئل ژوزه تا مشخص شدن تکليف نهايی اين مربی پرتغالی ادامه می‌دهد ولی به طور کل مصلحت نيست ايشان در پرسپوليس بماند.

مالکی در پايان گفت: در اين روزها گزارش‌های خوبی در مورد انجام امور فنی تيم و انگيزه بازيکنان در تمرينات آماده‌سازی تيم دريافت کرده‌‎ايم و اميدواريم نفرات تيم در نيم فصل دوم با قدرت بيشتری به ميدان رفته و ضمن جبران نتايج نيم فصل نخست، رضايت هواداران را هم با عملکرد خوب خود جلب کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016