شنبه 25 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی: موفقیت رفقایم در پرسپولیس خوشحالم می‌کند

علی دایی درباره وضعیت راه‌آهن، بازی‌های تیم ملی در غرب آسیا و همچنین شرایط جدید پرسپولیس اظهارنظر کرد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد راه‌آهن در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال و عواملی که در موفقیت این تیم تاثیر داشت، توضیح داد: به نظرم مدیریت درست مالکان و همچنین رو راست بودن با بازیکنان در کنار وجود یکسری بازیکنان خوب و بی‌مدعا و تلاش همکاران خوبم باعث شد نتیجه‌ تقریبا خوبی را در نیم فصل اول لیگ کسب کنیم، اما مطمئنم اگر بازیکنانم یک مقدار با هوش تر عمل می‌کردند و کمی خودشان را باور داشتند بهتر از این‌ها نتیجه‌ می گرفتیم.

وی همچنین درباره هدفش در نیم فصل دوم مسابقات لیگ، مطرح کرد: از اول فصل هم گفته‌ام که می‌خواهیم در نیم فصل دوم جایگاه خودمان را در رده بندی بهتر کنیم. همچنین تمام تلاشمان این است که در فصل نقل و انتقالات در یکی، دو مورد که ضعف داریم، آنها را برطرف کنیم، اما متاسفانه دست روی هر بازیکنی که بازی نمی‌کرد گذاشتیم و نامه زدیم که این بازیکن را می‌خواهیم آن را فیکس بازی دادند. ما حتی صحبت هم کرده بودیم، اما اجازه ندادند که به راه‌آهن بیاید. البته باز هم سعی می‌کنیم تا در این مدت باقی مانده تیم را تقویت کنیم. یکی، دو مهره خوب را هم مدنظر داریم تا به خدمت بگیریم.

دایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا کنار کشیدن شاهین بوشهر از جام حذفی و لغو بازی راه‌آهن با این تیم به نفع راه‌آهن شد یا به ضررش؟ تاکید کرد: مطمئنا برگزار نشدن بازی ما با شاهین بوشهر به ضرر راه‌آهن بود. ما در کوران مسابقات قرار داشتیم و به نفع‌مان بود که با شاهین بازی کنیم. همچنین در بازی بعدی جام حذفی باید مقابل نفت آبادانی بازی کنیم که در بازی‌اش مقابل نیروی زمینی موفق شده است و در شرایط خوبی به سر می‌برد. شرایط جوی را هم که می‌بینید، ما با این شرایط تمرین مناسبی نداشتیم، چون در این مدت زمین چمن خراب بود،‌ اما با این حال همه این‌ها دلیل نمی‌شود که بد کار کنیم. ما مسابقات جام حذفی را جدی گرفته‌ایم و تمام سعی مان را می‌کنیم که در آن موفق باشیم.

دایی در ادامه درباره این که او را متخصص قهرمانی در جام حذفی قلمداد می‌کنند، تصریح کرد: نه، من متخصص بودن را قبول ندارم و خدا دوست‌مان داشت تا قهرمان شویم. من با راه‌آهن هم تمام سعی‌ام را می‌کنم که اگر خدا کمک کرد، حداقل این تیم را تا فینال بکشانیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در مسابقات غرب آسیا و کسب دو تساوی برابر عربستان و بحرین عنوان کرد: این که می‌گویند تیم جوانی به غرب آسیا رفته را قبول ندارم، همه بازیکنان بهترین‌های لیگ هستند و بیشتر تیم‌های دیگری هم که به این مسابقات آمده اند بازیکن زیر 22 – 23 سال زیاد دارند. متاسفانه نمی‌دانم که چه شده که ما به مدت 75 دقیقه جلوی یک تیم 10 نفره هر کاری می‌کنیم، اما نمی‌توانیم به نتیجه‌ای برسیم، به اعتقاد من مشکل گل نزدن به کل تیم بر می‌گردد نه به فوروارد و هافبک. باید سیستم‌ هجومی تیم تقویت شود. سرمربی تیم هم که کی‌روش است و مطمئنم که می‌تواند این مشکل را حل کند.

دایی در ادامه درباره حذف احتمالی ملی‌پوشان از رقابت‌های غرب آسیا افزود: من کاری به این مسایل ندارم، چون مسئول تیم خودم هستم،‌ اما همیشه به عنوان یک ایرانی آرزوی موفقیت برای آن می‌کنم. من مطمئنم که ایران بازی آخر را می‌برد و صعود می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به ایسنا گفت: تیمی که به رقابت‌های غرب آسیا رفته دست کمی از تیم ملی اصلی ما ندارد، همه بازیکنان خوب و بزرگ هستند. مطمئنم اگر یک گل بزنند همه چیز حل می‌شود. اما با این حال شاید قسمت چیز دیگری باشد، تیم ملی باید سعی‌اش را بکند و ببرد. ما نباید به بازی بحرین و عربستان کاری داشته باشیم، هر نتیجه‌ای که در آنها افتاد ما باید بازی خودمان را انجام دهیم. من آرزو می‌کنم تا ایران پیروز شود تا تیم ملی اعتماد به نفس‌اش را پیدا کند. به هر حال برای بازی‌های بعدی همین بازیکنان هستند که باید به کی‌روش کمک کنند.

علی دایی در پایان درباره کادر فنی جدید پرسپولیس بیان کرد: همه این افراد از بزرگان ما هستند، البته راجع به پرسپولیس صحبت نمی‌کنم و فقط آرزوی موفقیت برایشان دارم، اما مربیان جدید همه جزو رفیق‌های من هستند و خاطرات خوبی را با آنها دارم و موفقیت‌شان آروزی قلبی‌ام هست. اگر آنها موفق شوند آنقدر برایم شیرین است که انگار که خودم موفق شدم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016