چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تنش دوباره در لیگ برتر والیبال

رقابت والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و کاله آمل نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، دو تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل که از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در ارومیه به مصاف هم رفته بودند، با بیرون رفتن تیم کاله از زمین در ست سوم، نیمه تمام باقی ماند.

در ست سوم این دیدار هنگامی که دو تیم در امتیاز 7 مساوی بودند، محمد موسوی عراقی - بازیکن تیم کاله آمل توپ بازی را به سمت تماشاگران شوت کرد که این کار او اعتراض هواداران ارومیه‌ای را در پی داشته و موجب پرتاب اشیا مختلف به داخل زمین شد.

پس از این حرکت؛ ناظر بازی، سرداور مسابقه را خواست که در این حین بهروز عطایی - سرمربی تیم کاله آمل تیم خود را از زمین بازی بیرون کشیده و به رختکن برد.

پس از این اتفاقات، ناظر بازی، شهردار ارومیه و داوران بازی به رختکن تیم کاله رفتند تا آن‌ها را راضی به بازگشت به مسابقه کنند، اما آن‌ها حاضر به پذیرش این درخواست‌ها نشدند. به همین منظور ناظر بازی 5 دقیقه به تیم کاله آمل فرصت بازگشت به میدان را داد که با عدم تمکین تیم کاله، ناظر بازی این دیدار را 3 بر صفر به سود تیم شهرداری ارومیه اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


** نظر مربی شهرداری ارومیه

راگان جورجویچ سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز به ایسنا گفت: ما این حرکت را محکوم می‌کنیم. کاله‌ای‌ها خودشان تماشاگران را تحریک کردند و موجب دامن زدن به حواشی این مسابقه شدند. البته کار تماشاگران ما نیز درست نبود و این در پی حرکت بازیکن کاله به وجود آمد. ما در هیچ کجای دنیا ندیدیم که یک تیم زمین مسابقه را در حین بازی ترک کند.

** بیانیه فدراسیون والیبال

براساس اعلام سازمان لیگ والیبال، پس از ناتمام ماندن دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران به علت رفتار ناشایست تماشاگران، مقرر شد کمیته انضباطی فدراسیون روز دوشنبه هفته آینده با حضور نمایندگان هر دو تیم در مورد نتیجه دیدار تصمیم گیری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016