چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملوان هم ۶ تايی شد، احيای پرسپوليس با يحيی، گل محمدی امتحانش را پس داد

ليگ برتر - پرسپوليسی ها موفق شدند با نتيجه ۶ بر صفر ملوان را شکست دهند.


به گزارش خبرآنلاين؛ درهمان نيمه اول کار را تمام کردند. شايد باورش برای خود هواداران پرسپوليس سخت باشد اما دقيقه دوم بود که هادی نوروزی با ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد تا هيچ کس متوجه خالی بودن سکوهای ورزشگاه آزادی نشود. فرياد های همان ۱۰ هزار نفری که به آزادی آمده بودند آنقدر بلند بود که گويا تمام صندلی ها پر از آدم است.آنها خيلی وقت بود که به خاطر بازی خوب تيمشان و جلو افتادن پرسپوليس از رقيبی که کل و کل های زيادی قبل از بازی با آن داشتند اين طور هورا نکشيده بودند.
غير قابل کنترل بودند و مدام مازيار زارع را خطاب می کردند. بازيکن سابق پرسپوليسی ها روز گذشته مصاحبه تندی را عليه آنها انجام داده بود و بايد گفت که انجام دادن اين مصاحبه در"هو"شدنش بی تاثير نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتفاق مثبتی که در روند رو به رشد پرسپوليس در اين بازی افتاد تقويت خط ميانی آنها بود.اضافه شدن رضا حقيقی به هافبک پرسپوليس،شرايط تازه ای را به وجود آورده بود.شرايطی که ديگر بغرنج نبود و پاشنه آشيل سرخ ها را تقويت کرده بود.طوری که خط ميانی انزلی چی ها که متشکل از بازيکنان خوبی همچون زارع،بادامکی ويوسف زاده بود نتوانست در نيمه نخست به خوبی مهاجمان سرعتی شان را تغذيه کند.

پرسپوليس واقعا پرسپوليس شده بود و مثل سابق که صدايش می زدند؛ زلزله.هنوز هواداران اين تيم در گير و دار خوشحالی به خاطر گل نوروزی بودند که کريم انصاری فرد هم با ضربه سر ديگری دومين گل آنها را در دقيقه نوزدهم به ثمررساند.پرسپوليس شروعی رويايی داشت.آنها هنوز به دقيقه ۲۰ نرسيده از حريف خود پيش بودند. اتفاقی که بايد آن را باور کرد. پرسپوليسی ها در نيمه نخست يکی دو موقعيت ديگر هم داشتند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند. نا گفته نماند که اين بار شوک به ملوانی ها وارد شده بود و آنها حداقل در نيمه نخست نتوانستند انتظارات هواداران خودشان را برآورده کنند و مثل هميشه ملوانی باشند که برای تيم های پايتخت نشين مشکل ساز می شدند.

پرسپوليس در نيمه دوم هم دست از گلزنی برنداشت تا در اولين سرمربيگری يحيی گل محمدی در مسابقات رسمی با قرمزها، نتيجه ای پرگل را ثبت کند. در دقيقه ۵۰ هادی نوروزی گل سوم پرسپوليس را زد تا خودش را هم دو گله کند. پس از آن پرسپوليس باز هم حمله کرد تا در دقيقه ۷۶ کريم انصاری فرد دوباره پايش به گل باز شود و تفاضل را به ۴ گل برساند. پس از اين گل بود که تعدادی از انزلی چی های حاضر در ورزشگاه ، سکوها را ترک کردند و از استاديوم خارج شدند.

هنوز ۴ دقيقه بيشتر از اين گل نگذشته بود که کريم انصاری فرد در دقيقه ۸۰ سومين گلش را هم زد تا دومين هت تريک فصل خود را ثبت کند. پرسپوليسی ها که روی دور گلزنی افتاده بودند در دقيقه ۸۳ توسط غلامرضا رضايی به ششمين گل خود رسيدند تا دوباره در ورزشگاه آزادی، يک تيم را شش تايی کنند. پرسپوليسی ها چند هفته قبل در ليگ برتر به پيکان ۶ گل زده بودند.

در دقايق پايانی به نظر می رسيد بازيکنان پرسپوليس هم مثل هواداران اين تيم علاقه ای به گلزنی نداشتند. هواداران پرسپوليس با شعار «واويلا، واويلا، نزن بسه ديگه» به بازيکنان خود می گفتند گل هفتم را نزنند و اجازه بدهند بازی با همان نتيجه ۶ بر صفر که نتيجه ای نوستالژيک در تاريخ باشگاه پرسپوليس است به پايان برسد.

پرسپوليس با حذف ملوان، در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف نفت تهران می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016