چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی: هیچ قولی برای قهرمانی در جام حذفی نمی دهم

تهران - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه برتری پرگل برابر ملوان بندرانزلی، آغاز راه دشوار این تیم است، گفت: هیچ قولی برای قهرمانی در جام حذفی و بالا آمدن در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال نمی دهم.

به گزارش ایرنا، ˈیحیی گل محمدیˈ چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی اضافه کرد: واقعیت این است که خود ما نیز انتظار پیروزی 6 بر صفر برابر ملوان را نداشتیم چرا که آن ها از تیم های صدرنشین لیگ برتر و مقتدر در سال های اخیر محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در این چند روز، تمرینات خوب و منظمی داشتیم و فقط سعی کردیم با برگزاری جلسات به صورت انفرادی و تیمی، روحیه بازیکنان را افزایش دهیم و بسیار خوشحالم بازیکنان امروز تمام دستورات فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که چه هدفی را در لیگ برتر و جام حذفی دنبال می کند، تصریح کرد: اعضای کادر فنی، مدیریت و تمامی بازیکنان تلاش می کنند جایگاه این تیم در لیگ برتر بهبود یافته و در جام حذفی بتوانیم از مدعیان قهرمانی باشیم، با این همه هیچ موقع قولی برای قهرمانی نمی دهم و در حال حاضر فقط برای خوشحال کردن هواداران بازی می کنیم.

وی با قدردانی از حمایت هواداران این تیم در دیدار برابر ملوان بندرانزلی گفت: ما و تمامی هواداران باید در کنار هم تلاش کنیم روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم، در این چند روز تماشاگران در کنار مدیریت و همچنین کریم باقری، کمک زیادی به من داشتند که امیدوارم در ادامه بتوانم پاسخ محبت های آن ها را بدهم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار با علی پروین مشورت کرده است یا خیر نیز اظهار داشت: با وی صحبت هایی انجام دادم اما ترکیب تیم فقط با نظر خودم چیده شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص عملکرد سرمربی سابق تیم پرسپولیس نیز عنوان کرد: ˈمانوئل ژوزهˈ مربی بزرگی است اما در نیم فصل به دلایلی که نمی خواهم در خصوص آن صحبت کنم، نتوانست نتایج خوبی را برای تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی بازیکنان در هفته های پایانی نیم فصل، کم کاری کرده اند تا سرمربی تیم برکنار شود نیز تاکید کرد: همه بازیکنان دوست دارند، توانایی های خود را در زمین پیاده کنند اما

گمان می کنم در آن زمان، زمینه و شرایط به صورت مناسب فراهم نبود و ما تلاش می کنیم بتوانیم بهترین بهره را از بازیکنان ببریم.

وی ادامه داد: پیروزی برابر ملوان تمام شد و به بازیکنان تیم اعلام کردم مغرور نشده و در بازی های آینده نیز برای موفقیت تیم تلاش کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016