شنبه 2 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمنی: بازی‎های استقلال و گهر در لیگ برتر یک‎روز عقب می‎افتد

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال از به تعویق افتادن بازی‎های استقلال و گهر در لیگ برتر خبر داد.

بهمنی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اعلام این خبر اضافه کرد: اگر این تیم‎ها برای به تعویق افتادن بازی‎هایشان درخواست بدهند، در سازمان لیگ بررسی می‎شود و اگر فضا داشته باشیم، یک‎روز بازی‎های این دو تیم به تعویق می‎افتد.

وی تصریح کرد: ما سعی می‎کنیم با تیم‎ها تعامل داشته باشیم و برای بهتر برگزار کردن بازی‎ها و راحتی تیم‎ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به سوال ایسنا که چرا کارت‎های خبرنگاران شهرستانی هنوز به آنها تحویل داده نشده، جواب داد: سازمان لیگ در عرض یک هفته کارت‎ها را صادر کرده اما چون می‎خواستیم با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشیم، کارت‎ها را به آنها را دادیم که هولوگرام را درج و به خبرنگاران تحویل دهند که تاکنون این کار صورت نگرفته و کم‎کاری از طرف ما نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمنی با بیان اینکه صدور کارت و ثبت نام خبرنگاران 10 امتیاز از سوی AFC در جهت دادن مجوز به باشگاه‎ها دارد، عنوان کرد: سال قبل فقط 5 امتیاز گرفتیم که آن هم به خاطر صدور کارت بود و چون ثبت نام اینترنتی نبود، 5 امتیاز دیگر را نگرفتیم اما امسال ثبت نام را هم اینترنتی کرده‎ایم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 1600 کارت برای خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان، تصویر و صدابرداران صادر کردیم اما امسال وزارت ورزش و جوانان این تعداد را کمتر کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال در پایان یادآور شد: درآمد لیگ، 4 سال پیش 2 میلیارد تومان بوده اما امسال به 35 میلیارد تومان رسیده است و اگر شرایط اقتصادی سال آینده بهتر شود، این رقم بیشتر هم می‎شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016