شنبه 9 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کی‌روش سرمربی تیری آنری در ردبولز می‌شود؟

کارلوس کی‌روش در فهرست گزینه‌های مدنظر باشگاه ردبولز آمریکا برای هدایت این تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت MLS SOCCER در گزارشی نوشته است، در حالی که دو ماه دیگر لیگ MLS آمریکا آغاز می‌شود تیم فوتبال نیویورک ردبولز هنوز بدون مربی است و فشار زیادی روی این باشگاه وجود دارد که هر چه زودتر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

به همین منظور مسوولان این باشگاه چند گزینه را مدنظر خود قرار داده‌اند که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز نامش در میان این گزینه‌ها وجود دارد. کی‌روش در سال 1996 سرمربی مترواستارز آمریکا بوده و به دلیل آشنایی‌اش با فضای فوتبال این کشور از گزینه‌های مورد علاقه ردبولز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با این وجود سران باشگاه آمریکایی هنوز با کی‌روش وارد مذاکره نشده‌اند و گزینه اول آنها برای این پست گری مک‌آلیستر است. این مربی اسکاتلندی در مذاکرات خود مبلغ بالاتری از آنچه باشگاه ردبولز پیشنهاد داده‌ طلب کرده و به همین دلیل طرفین هنوز به توافق نرسیده‌اند.

اوون کویل سرمربی سابق بولتون هم دیگر گزینه این باشگاه به شمار می‌رود. قرار است ژرار هولیه که مسئول بخش جهانی این باشگاه است در این رابطه به مسئولان باشگاه مشاوره بدهد.

صرف نظر از اینکه چه مربی برای ردبولز انتخاب می‌شود، نفر بعدی نیمکت این تیم با وجود بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای چون تیری آنری و جونینیو پرنامبوکانو برزیلی می‌تواند تیم خوبی را تشکیل دهد هرچند کسب نخستین عنوان این باشگاه در MLS چندان آسان نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016