پنجشنبه 7 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی در "برنامه ۹۰" از آتش زير خاکستر گفت...

برنامه ۹۰ ديشب برای دومين بار در اين هفته پخش شد و به بررسی بازی‌های هفته هجدهم ليگ برتر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ابتدای اين برنامه تصاويری از مراسم خاکسپاری مرحوم نيما نهاونديان مجری برنامه‌های تلويزيونی پخش و در ادامه به مرور بازی‌های هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال پرداخته شد.

همچنين سوژه ثبت قرارداد سعيد حلافی يکی از موضوع‌های اصلی برنامه ديشب ۹۰ بود و در حالی که حلافی و امير عابدينی توضيحاتی در اين باره دادند اما ابهام در قانونی بودن ثبت قرارداد اين بازيکن همچنان باقی ماند.

ميلاد نوری بازيکن تيم صبای قم مهمان ويژه برنامه ديشب بود. نوری درباره سابقه‌اش در فوتبال ايران، تيم‌هايی که بازی کرده و دعوت شدنش به تيم ملی صحبت کرد.

در ادامه برنامه وضعيت ابراهيم قاسم‌پور در تيم مس کرمان مورد بررسی قرار گرفت. مربی نيم فصل اول مس درباره کنار گذاشته شدنش و حواشی که کنار اين تيم وجود دارد، گفت: خيلی چيزها هدايت شده است و خودجوش نيست. رتبه مس در حال حاضر قابل قبول است اما با چنين وضعيتی آدم‌ها را اجير کرده‌اند، نمی‌دانم چه کسی اين کار را می‌کند. اين اتفاق از اول فصل در کرمان رخ داده است. چهار روز قبل از رفتنم از مس نيز مطلع شدم مديرعامل باشگاه با لوکا بوناچيچ وارد مذاکره شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سپس ناصر شهبازی مديرعامل باشگاه مس کرمان روی خط آمد و درباره کنار گذاشتن قاسم‌پور توضيح داد.

قاسم‌پور در پاسخ به او به طعنه گفت: روباه در جنگل شير می‌شود.

مرور بازی تيم‌های آلومينيوم هرمزگان و استقلال تهران بخش ديگر اين برنامه بود و ابتدا گزارش مفصلی از شور و شوق مردم هرمزگان و حواشی مربوط به بليت‌فروشی اين بازی پخش شد.

در ادامه نيز اکبر ميثاقيان سرمربی آلومينيوم روی خط آمد و در صحبت‌هايی که درباره داوری اين بازی انجام داد، به اخراج بازيکنش اعتراض کرد. ميثاقيان معتقد بود که بازيکن آلومينيوم به فغانی فحاشی نکرده و نبايد از زمين بازی اخراج می‌شد.

حسين عسگری رييس دپارتمان داوران هم درباره صحبت برخی مربيان پيش از بازی عليه داوری و ايجاد جو برای تيم حريف توضيح داد و گفت: اين گونه صحبت‌ها روی تمرکز داور تاثير می‌گذارد و خوشحاليم که رويانيان به فدراسيون آمد و حرف دلمان را زد. هيچ جای دنيا مرسوم نيست که قبل از بازی مربيان اين گونه صحبت کنند.

آخرين مهمان تلفنی برنامه ديشب ۹۰ امير قلعه‌نويی بود و او درباره استقلال و همچنين وضعيت نکونام توضيحاتی را ارائه داد.

سرمربی استقلال گفت: در زمان مسئوليت من در تيم ملی يک هفته هم بازی‌های ليگ را به تعويق نينداختند.پيش از بازی با داماش اگر حادثه‌ای برای يکی از بازيکنان ما اتفاق می‌افتاد جامعه فوتبال خوشحال می‌شد.

قلعه‌نويی همچنين درباره وضعيت جواد نکونام در استقلال تصريح کرد: شما می‌دانيد که امير قلعه‌نويی دروغ نمی‌گويد. واقعيت اين است که اختلافاتی از قبل درون تيم ما بود و اين اختلافات از اردوی ترکيه شروع شد. البته ما در ترکيه صحبت کرديم اما اين اختلاف، آتش زير خاکستر بود. من فکر می‌کردم که در جلسه با فتح‌الله‌زاده همه چيز تمام شده است اما زمانی که نکونام به برنامه ۹۰ آمد و آن حرف‌ها را مطرح کرد من از او گله کردم که نبايد اين اختلافات را رسانه‌ای می‌کرد. با اين حال ما ديشب جلسه خوبی داشتيم و نگاه ويژه‌ای به جواد داريم به هر حال او سرمايه ملی ماست.

سوال پيامکی برنامه ديشب به بهترين گل نيم فصل اختصاص داشت. گل احمد آل نعمه، مهرداد اولادی، ميثم بائو، فرشاد بهادرانی، مصطفی شجاعی و محمد قاضی جزو شش گل برتر نيم فصل اول بود که در سوال پيامکی اين هفته گنجانده شده بود.

در پايان نيز گلی که فرشاد بهادرانی در تيم ذوب آهن از زمين خودشان وارد دروازه حريف کرد با ۴۳ درصد بهترين گل از ديدگاه مخاطبان شناخته شد و گل‌های محمد قاضی و ميثم بائو نيز در جايگاه‌های بعدی قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016