پنجشنبه 14 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایلی کهن: کی روش باید پاسخگوی نتایج تیم ملی فوتبال ایران باشد

تهران - سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: کسی نیست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال ایران از ˈکارلوس کی روشˈ سوال کند؛ تیم ملی با سرمربیگری او در اکثر بازی ها عملکرد خوبی نداشته و کی روش باید پاسخگوی نتایج باشد.
[مایلی کهن: کی روش باید پاسخگوی نتایج تیم ملی فوتبال ایران باشد]

به گزارش ایرنا، ˈمحمد مایلی کهنˈ بعدازظهر روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گهر دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا (جمعه) مقابل تیم خودم بازی خواهیم داشت، پرسپولیسی که بیشترین سال های عمر ورزشی ام را در آن گذراندم و همیشه این تیم را دوست داشته ام.

وی ادامه داد: بهترین دوران ورزشی من با بهترین دوران پرسپولیس همزمان است، دورانی که 10 سال قهرمان باشگاه های ایران بودیم و در طول این مدت فقط 6 شکست را پذیرفتیم. همچنین در دوران مربیگری خود در کنار ˈعلی پروینˈ، قهرمان و نایب قهرمان جام در جام باشگاه های آسیا شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود اظهار داشت: پرسپولیس هیچگاه به ما دینی ندارد و این ما هستیم که به این باشگاه بزرگ دین داریم، من همیشه سعی کرده ام برای احترام به تیم محبوبم، روی نیمکت بنشینم و فردا هم همین کار را خواهم کرد.

مایلی کهن با بیان اینکه تیم پرسپولیس، نیم فصل دوم لیگ برتر را بسیار بهتر از نیم فصل نخست شروع کرده است، افزود: دلیل این موضوع دو مساله است؛ یکی جذب بازیکنان خوب در نقاط ضعیف و دیگری حضور ˈیحیی گل محمدیˈ در راس کادر فنی این تیم است که افتخار می کنم روزی مربی او بوده ام.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از جدایی من از تیم ملی فوتبال ایران، در حق ˈیحیی گل محمدیˈ ظلم شد و خیلی دیر به تیم ملی بازگشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مایلی کهن در مورد وضعیت تیم گهر دورود گفت: تیم ما با همه مشکلاتی که دارد، تمام سعی و تلاش خود را برای بقا در لیگ برتر می کند؛ ما نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کردیم به خصوص آنکه هفته پیش توانستیم مقابل تیم راه آهن تهران به برتری برسیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گهر دورود، ساعت 30/17دقیقه فردا (جمعه) در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016