پنجشنبه 14 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دایی: اظهارنظر در خصوص عملکرد ضعیف تیم راه آهن زود است

تهران - سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: اظهارنظر در خصوص عملکرد این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران زود است.

به گزارش ایرنا، ˈعلی داییˈ بعدازظهر روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال راه آهن تهران و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هم تیم ما و هم تیم سپاهان اصفهان، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را خوب شروع نکردند و این دیدار از حساسیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار است.

وی، پیروزی مقابل سپاهان را هدف اصلی تیم راه آهن برای خارج شدن از وضعیت کنونی دانست و گفت: می خواهیم با کسب 3 امتیاز بازی فردا (جمعه)، بار دیگر به جمع مدعیان بازگردیم.

سرمربی تیم راه آهن تهران در مورد سپاهان اصفهان گفت: این تیم از کادر فنی فنی و مدیریتی خوبی سود می برد و انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز بازی مقابل ما دارد.

دایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد ضعیف تیم راه آهن در نیم فصل دوم اظهار داشت: باید بدانیم فوتبال برد و باخت دارد و اظهارنظر در مورد عملکرد ضعیف راه آهن در نیم فصل دوم زود است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر، ˈفرزاد آشوبیˈ و ˈعلیرضا عباس فردˈ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که کار ما را سخت کرده بود؛ ضمن اینکه احتمال دارد عباس فرد برای بازی فردا هم نتواند تیم راه آهن را همراهی کند.

سرمربی تیم راه آهن در خصوص خریدهای جدید این تیم گفت: ˈایگور کاستروˈ 6 ماه از میادین دور بوده و ˈحمیدرضا علی عسگرˈ و ˈسامان آقازمانیˈ نیز در ترکیب تیم خود به میدان نرفته بودند؛ از این رو بازیکنان یاد شده برای رسیدن به دوران خوب خود نیاز به زمان دارند.

وی با رد این موضوع که تیم راه آهن تهران از جذب بازیکنان جدید ضرر کرده است، اظهار داشت: علی عسگر و آقازمانی پیشتر شاگرد من بودند و شناخت خوبی دارم و اعتقاد دارم کاسترو نیز در میان سه بازیکن برتر خارجی لیگ برتر ایران است؛ ضمن اینکه بازیکنان دیگری می خواستیم که باشگاه ها با ما همکاری نکردند.

دایی در مورد دعوتش از سوی ˈفیفاˈ به جلسه انتخاب برترین بازیکن جهان گفت: مثل هر سال من به این مراسم دعوت شدم و روز دوشنبه هفته آینده عازم سوییس هستم و چهارشنبه به ایران باز می گردم؛ امیدوارم نماینده خوبی برای مردم کشورم در این مراسم باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم راه آهن تهران در خصوص برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال در هوای آلوده تهران گفت: ما در آلودگی زندگی می کنیم و راه رفتن ما در این هوا هم مشکل دارد، باید فکر اساسی برای سلامتی مردم کنیم.

دایی با بیان اینکه در این هوای آلوده جرات نمی کند فرزند کوچکش را به بیرون از خانه بیاورد، افزود: ما در همین هوای آلوده تمرین می کنیم و مجبور هستیم بازی هم بکنیم.

تیم فوتبال راه آهن تهران، ساعت 15 فردا (جمعه) در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران پذیرای تیم سپاهان اصفهان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016