سه شنبه 19 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک چهارم نهايی جام حذفی فوتبال: ياران ابومسلم در قلعه آبی

سه ديدار مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی فوتبال، چهارشنبه برگزار می‌شود که گل سر سبد اين بازی‌ها، تقابل استقلال و ابومسلم در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی فوتبال در حالی چهارشنبه با انجام سه ديدار برگزار می‌شود که از هشت تيم اين مرحله، هنوز تکليف يک تيم مشخص نشده است. بر اين اساس تيم‌های استقلال، ابومسلم، سپاهان، نفت آبادان، فجرسپاسی و داماش در اين مرحله به ميدان می‌روند و از بين تيم‌های پرسپوليس و نفت تهران هم يک تيم در مرحله يک چهارم نهايی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استقلال – ابومسلم؛ روزنه اميد ليگ يکی‌ها

تيم فوتبال ابومسلم، تنها نماينده ليگ يک است که در جام حذفی باقی مانده و خود را تا اين مرحله از رقابت‌ها بالا کشيده است. حالا ابومسلمی‌ها اميدوارند که با فتح قلعه آبی پوشان به جمع چهار تيم برتر جام حذفی راه پيدا کنند. هر چند در اين صورت هم بايد در مرحله بعد به ديدار برنده سپاهان و نفت آبادان بروند که ديدار ساده‌ای نخواهد بود.

در سوی ديگر، استقلال ميزبان در حالی از حريف سياه پوش خود پذيرايی می‌کند که بازيکنانش با صدرنشينی در ليگ برتر سر به آسمان می‌سايند و اميدوارند اقتدار خود را در جام حذفی هم حفظ کنند. مدافع عنوان قهرمانی در مرحله يک چهارم نهايی روی کاغذ بازی سختی ندارد، اما از آنجايی که رقابت‌های جام حذفی به جام شگفتی‌ها معروف است، هيچ بعيد نيست که چهارشنبه شاهد يک اتفاق مهم باشيم به اتفاقی که اگر بيفتد قطعا هواداران تيم آبی پايتخت را خوشحال نخواهد کرد. حذف استقلال از جام حذفی البته می‌تواند برای اين تيم يک حسن باشد، چرا که فشار کاری اين تيم را برای حضور مقتدرانه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا کمتر می‌کند.

استقلالی‌ها خيلی اميدوار هستند که علاوه بر قهرمانی در ليگ برتر - که حالا ديگر امری دست يافتنی برای اين تيم است – جام طلايی حذفی را هم تصاحب کنند.

سپاهان – نفت آبادان؛ بازی دو سر طلا!

طلايی پوشان سپاهان در مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی ميزبان طلايی پوشان نفت آبادان هستند. سپاهانی‌ها که سه فصل پياپی است قهرمان ليگ برتر می‌شوند، امسال در ليگ چندان توفيقی نداشته‌اند و هفته‌ به هفته‌ در جدول پايين‌تر می‌روند. شاگردان کرانچار تلاش می‌کنند که ناکامی نسبی خود را در ليگ برتر با فتح جام حذفی جبران کنند تا حضور خود را در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا بيمه کنند.

از طرف ديگر، آبادانی‌ها که جزو کانديداهای قطعی سقوط به ليگ آزادگان هستند، موفقيت در جام حذفی را تنها روزنه اميد خود برای ماندن در راس اخبار می‌دانند. برزيلی‌های فوتبال ايران اگر بتوانند سپاهان را شکست دهند. در مرحله بعد بايد با برنده استقلال و ابومسلم ديدار کنند. اين قرعه نشان می‌دهد که نفت آبادان برای قهرمانی در جام حذفی اصلا راه آسانی ندارد.

فجر - داماش؛ مصاف شمال و جنوب

تيم‌های فجر سپاسی و داماش هم سومين ديدار مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی را برگزار می‌کنند. داماش در مرحله قبل تراکتورسازی تبريز را در خانه و به سختی شکست داد. ديدار داماش و تراکتورسازی به ضربات پنالتی کشيده شد که در پايان شاگردان حميد درخشان ماراتن پنالتی‌ها را با پيروزی پشت سر گذاشتند.

فجر سپاسی هم برای رسيدن به اين مرحله راه سختی را سپری کرده است. اينک دو تيم در مصاف با يکديگر پيروزی و صعود به جمع چهار تيم نهايی جام حذفی را آرزو می‌کنند.

برنامه ديدارهای مرحله يک چهارم نهايی جام حذفی

چهارشنبه ۲۰ دی
* فجر سپاسی – داماش ، ساعت ۱۴، ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز
* سپاهان – نفت آبادان ، ساعت ۱۴:۳۰ ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* استقلال – ابومسلم ، ساعت ۱۶:۳۰ ، ورزشگاه آزادی تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016