شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وینگو بگوویچ: پرسپولیس می تواند قهرمان جام حذفی شود/ همه باید از گل محمدی حمایت کنیم

تهران - مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس با ادامه این روند می تواند قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.

ˈوینگو بگوویچˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: تیم ما در دیدار گذشته با نفت تهران، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و فکر می کنم بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس می کنند.

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص دیدار این هفته مقابل صبای قم اظهار داشت: صبای قم تیم بسیار خوبی است و به طور حتم در مقابل این تیم، کار دشواری پیش رو داریم.

بگوویچ خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم مانند بازی های گذشته خود در مقابل تیم صبا نیز نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی از زمان حضور ˈیحیی گل محمدیˈ رخ داده که پرسپولیس اینگونه متحول شده است، ادامه داد: این سوال را باید از یحیی گل محمدی بپرسید که از زمان حضورش چه کاری انجام داده اما من فکر می کنم بازیکنان تیم پرسپولیس، تغییر رویه داده و در کنار یحیی گل محمدی، با هم متحد و هم دل شده اند و اطمینان دارم این تیم هر روز بهتر خواهد شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه تیم ما بسیار با انگیزه در میدان حاضر می شود و بازیکنان بزرگی مثل مهدی مهدوی کیا و علی کریمی در روند رو به رشد پرسپولیس تاثیرگذار هستند.

وی در مورد حضور خود در تیم پرسپولیس تصریح کرد: من آرزو داشتم یک بار دیگر به پرسپولیس بازگردم و حالا این اتفاق در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی افتاد که از این بابت بسیار خوشحالم و می خواهم فقط به موفقیت پرسپولیس کمک کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس، شانسی برای قهرمانی در جام حذفی فوتبال دارد، اظهار داشت: ما به طور حتم می توانیم قهرمان جام حذفی شویم و برای رسیدن به این مهم باید روند خوب خود را ادامه دهیم.

بگوویچ در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: در این مسابقات نیز بازی های زیادی برای ما باقی مانده است و به طور حتم می توانیم با پیروزی در بازی های پیش رو به جایگاه خوبی در پایان فصل برسیم.

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص انتقادهایی که از ˈیحیی گل محمدیˈ در هفته های اخیر مطرح شده است، گفت: تازه به پرسپولیس آمده ام و از خیلی مسایل بی اطلاع هستم اما امیدوارم از گل محمدی حمایت شود زیرا این مربی جوان می تواند پرسپولیس را به روزهای خوش بازگرداند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016