چهارشنبه 27 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه به الغرافه قطر پیوست

اصفهان - ˈاندرسون لیوسˈ بازیکن برزیلی معروف به ˈنینیˈ که پیش از این در تیم پاری سن ژرمن فرانسه بازی می کرد، با عقد قراردادی به تیم فوتبال ˈالغرافهˈ قطر یکی از حریفان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا پیوست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رسانه های قطر، مدت زمان قرارداد این بازیکن برزیلی با تیم ˈالغرافهˈ قطر دو سال و نیم است.

این بازیکن 31 ساله برزیلی پس از سه فصل بازی در تیم پاری سن ژرمن به تیم فوتبال الغرافه قطر که در رده پنجم لیگ برتر باشگاه های قطر (ستارگان) قرار دارد، پیوست تا این تیم را در مسابقات محلی و باشگاه های آسیا همراهی کند.

ˈلیوسˈ پس از امضای قرارداد با تیم الغرافه قطر در کنفرانس خبری اظهار کرد: نتوانستم با تیم ˈپاری سن ژرمنˈ قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورم اما امیدوارم با قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به همراه الغرافه این ناکامی را جبران کنم.

پیش از این تیم الغرافه قطر، دو بازیکن برزیلی دیگر به نام های

ˈالیکسˈ و ˈتاردیلیˈ را به خدمت گرفته بود.

باشگاه ˈالغرافهˈ قطر و ˈپاری سن ژرمنˈ فرانسه، قیمت قرارداد این انتقال را فاش نکردند اما رسانه ها قیمت این قرارداد را 11 میلیون یورو معادل 14 میلیون و 680 هزار دلار اعلام کردند.

ˈاندرسون لیوسˈ بازیکن برزیلی تیم پاری سن ژرمن فرانسه، روز گذشته وارد شهر دوحه قطر شد و در آزمایشات پزشکی این تیم شرکت کرد.

این بازیکن برزیلی در سه سال گذشته در تیم ˈپاری سن ژرمنˈ بازی کرد و با این تیم فرانسوی در اردوی اخیر این تیم در شهر دوحه در دیدار دوستانه مقابل ˈلخویاˈ قطر بازی کرد و در این دیدار، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت: ˈلیوسˈ بازیکن 31 ساله برزیلی تیم پاری سن ژرمن به دلیل اختلاف با ˈکارلو آنجلوتیˈ مربی ایتالیایی این تیم از یک ماه گذشته در ترکیب این تیم قرار نگرفته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس گزارش رویترز، این بازیکن برزیلی در یک برنامه تلویزیونی تصریح کرد: با تیم الغرافه قطر به توافق رسیدم، گرچه این تصمیم به خاطر دوری از برزیل و خانواده برایم سخت است.

رویترز همچنین اضافه کرد: ˈلیوسˈ در هفته گذشته برای پیوستن به تیم فوتبال ˈسانتوسˈ با این باشگاه برزیلی به تفاهم رسیده بود.

این بازیکن در 79 دیدار تیم پاری سن ژرمن، 36 گل برای این تیم به ثمر رساند اما در فصل جاری لیگ فوتبال فرانسه فقط در هشت دیدار این تیم شرکت داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016