شنبه 30 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دایی: اگر شرایط عادی بود بالای 5 گل می زدیم، با هیچ خواننده و رقاصی ارتباط ندارم!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه در انتخاب بازیکنانش هیچ اشتباهی نداشته گفت: اگر در بازی مقابل آلومینیوم شرایط عادی بود باید بالای 5 گل به این تیم می‌زدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر عصر امروز جمعه راه آهن برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: تیم ما در هر دو نیمه برتر از حریف بود. ما می توانستیم از موقعیت های زیاد دیگری که به دست آوردیم استفاده کنیم. با توجه به باخت هفته گذشته مقابل تراکتورسازی باید از بازیکنانم تشکر کنم که مردانه بازی کردند و موفق شدند این هفته ببرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی راه آهن در ادامه درباره عصبانیتش به خاطر از دست رفتن موقعیت ها با وجود جلو بودن از حریف تاکید کرد: من کاری به نتیجه سه بر صفر یا چهار بر صفر ندارم بازیکن باید گذشت داشته باشد. اگر جهانگیر عسگری به کاسترو پاس می داد او می توانست گل دومش را بزند و در روحیه اش تاثیر مثبتی می گذاشت. بازیکنان تیم هایی مثل تیم ما که بازیکن فوق ستاره ندارد باید با هم باشند. اگر این روحیه را داشته باشیم قطعاً همه تیم ها را شکست می دهیم.

وی همچنین با خوشحالی از گلزنی کاسترو در این مسابقه گفت: خدا را شکر که هم بازیکن تعویضی ما گل زد و هم ایگور کاسترو که در تعطیلات نیم فصل به ما اضافه شد. مطمئنم در انتخاب بازیکن هایم اشتباه نکردم.

خبرنگاری از علی دایی در خصوص خبر بعضی از سایت ها مبنی بر ارتباطش با بعضی از خوانندگان لس آنجلسی گفت: من این موضوع را از شما می شنوم و برای این سایت ها متاسفم. من اگر ارتباطی با این خواننده هم داشته باشم آنقدر شجاعت دارم که بگویم. با این حال من نه با خواننده و نه با هیچ رقاصی ارتباطی ندارم و کارم را می کنم.

دایی ادامه داد: من برای این سایت های چیپ متاسفم. با خواننده های ایرانی هم ارتباط ندارم چه برسد با دیگران. البته دایی آدم آزادی است نه با پول دولت و نه با پول بیت المال جایی نرفته است. من هر جا بروم به هیچکس ارتباطی ندارد. البته نمی توانند این چیزها را به من بچسبانم چون خودم می دانم کجا بروم و یا کجا نروم؟

تیم های فوتبال راه آهن و آلومینیوم هرمزگان عصر امروز جمعه در ورزشگاه راه آهن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016