شنبه 21 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افت دوچرخه‌سواری ایران در آسیا طبیعی است

یک کارشناس دوچرخه سواری با اشاره به تعلیق برخی از فعالیت‌های فدراسیون ایران و اتفاقاتی که به دنبال آن برای این رشته رخ داده است، گفت: رکابزنان خوبی در ایران حضور دارند اما با توجه به شرایط موجود، افت نسبت به دوره‌های گذشته طبیعی است.

مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی فدراسیون دوچرخه ایران تصریح کرد: به نظرمی‌رسد از زمانی که وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته، نه تنها فدراسیون دوچرخه سواری بلکه کلیه فدراسیون‌های ورزشی شرایط‌ آنها نسبت به گذشته با مشکلات بیشتری مواجه شده است.

وی در خصوص مشکل تعلیق نصف و نیمه فدراسیون دوچرخه سواری، اظهار داشت: این هم نتیجه عملکرد وزارت ورزش است. وقتی یک رئیس در مجمع رای آورده و قرار است برای مدت 4 سال کار خود را انجام بدهد اما وزارتخانه پیش از آنکه زمان مقتضی به اتمام برسد بدون دلیل تغییرات را انجام می‌دهد، نتیجه همین می‌شود.
کارشناس دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: متاسفانه دوچرخه سواری ایران به همین دلایل لطمه خورده است. در سال جاری چند مسابقه بین‌المللی از جمله تور میلاد دو نور که می‌بایست ایران میزبانی آنها را برعهده داشته باشد، برگزار نشد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری عراق در پاسخ به این سوال که آیا دلیل عدم برگزار تور میلاد دو نور تعلیق بود؟ تاکید کرد: نمی‌توان گفت علت صددرصد لغو شدن این تور، تعلیق بوده است اما چنین موضوعی تاثیرگذار است. وقتی که اسم تعلیق به میان می‌آید، برنامه‌ها با انسجام قبلی خود پیگیری نمی‌شود و برکل عملکرد فدراسیون تاثیر می‌گذارد.

"آیا فدراسیون ایران با توجه به مشکلات تعلیق، اجازه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را خواهد داشت؟" ناصری در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: فکر می‌کنم مشکلی برای شرکت در این مسابقات نداشته باشیم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی دوچرخه سواری ایران خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران خوبی در تیم ملی حضور دارند. اکثر این نفرات باسابقه هستند و تجربه قهرمانی در آسیا را دارند. اما با توجه به شرایط موجود مطمئنا افت، نسبت به دوره های گذشته طبیعی است.

ناصری با نادرست خواندن برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در تهران خاطرنشان کرد: تهران به لحاظ سرما و آلودگی وضعیت جالبی ندارد. اما از آنجایی که تنها پیست مورد بهره برداری در ایران، پیست آزادی است، شاید اردو به ناچار در این شهر برگزار می‌‎شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص شرایط تیم ملی دوچرخه سواری عراق خاطرنشان کرد: رکابزنان عراق رشد قابل ملاحظه‌ای داشته اند، اما متاسفانه مسابقات کشورهای عربی را در سال 2012 به دلیل عدم صدور روادید از دست دادیم. ضمن اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هنوز قطعی نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016