شنبه 21 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صعود جودوکاران ایرانی در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی

جدیدترین رده‌بندی بهترین جودوکاران جهان در حالی اعلام شده که نمایندگان ایران صعود چند پله‌ای در اوزان خود داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، سایت رسمی فدراسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی جودوکاران جهان را منتشر کرد که ملی پوشان ایران هر کدام چند پله‌ای در وزن خود صعود داشتند.

جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم که پیش از این با 196 امتیاز در مکان سی و ششم ایستاده بود، پس از کسب مدال برنز در رقابتهای بین المللی گرجستان جمع امتیازهای خود در را به عدد 236 رساند و با شش پله صعود به مکان سی‌ام آمد.

امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم با کسب رتبه پنجم در تفلیس 204 امتیازی شد و از مکان چهل و هشتم به رتبه چهلم و یکم آمد.

محمد جمالی با تنها پیروزی خود در گرجستان ، با 48 امتیاز و 20 پله صعود از رتبه 128 به 108 رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ضمن اینکه در وزن 73- کیلوگرم الیاس علی اکبری با کسب عنوان هفتمی 16 امتیاز کسب کرد و وارد رنکینگ جهانی شد. وی با همین تعداد امتیاز در مکان 195 قرار گرفت.

همچنین محمد رضا رودکی که به دلیل آسیب دیدگی از میادین بین المللی دور است با همان 282 امتیاز قبلی یک پله صعود داشت و در مکان 24 قرار گرفت.

آرسن گالستیان از روسیه ، شاوداتوشویلی از گرجستان ، ریکی ناکایا از ژاپن ، کیم جاء بوم از کره جنوبی ، ایلیادیس از یونان ، رمزالدین سعید اف از ازبکستان و تدی رنر از فرانسه در اوزان مختلف صدر جدول را در اختیار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016