شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوروش باقری: تیم ملی وزنه برداری منتظر شخص نمی ماند

وزنه برداران نوجوان و جوانان حاضر در اردوی تیم ملی پس از یک هفته تمرین در محل کمپ تیم های ملی برای برپایی یک اردوی یک ماهه راهی هشتگرد می شوند.

به گزارش ایلنا، کوروش باقری که صبح امروز برای بازدید از امکانات ورزشی محل اردوی هشتگرد وزنه برداران راهی این شهر صنعتی شده است، با اعلام این خبر که این اردوی خارج از تهران از 4 اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: هم اکنون 9 وزنه بردار نوجوان و 11 وزنه بردار جوان در اردوی تیم های ملی حضور دارند که از این میان یک یا دو وزنه بردار در پایان هفته نخست اردوی هشتگرد از جمع اردونشینان خارج می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باقری در پاسخ به این سئوال که با توجه به عملکرد خوب نفراتی چون همایون تیموری در لیگ جوانان آیا امکان دعوت از وزنه برداران جدید وجود دارد یا خیر گفت: با توجه به این که ما از همه حاضران در اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان تست دوپینگ گرفته ایم دیگر وزنه بردار جدیدی به این اردو دعوت نخواهد شد. از طرفی زمان زیادی هم تا آغاز رقابت های جهانی نوجوانان و جوانان نداریم، دیگر فرصتی برای دعوت از نفرات جدید وجود ندارد.

وی افزود: در مورد همایون تیموری که سال گذشته هم به رقابت های جوانان جهان اعزام شد باید بگویم نام او در فهرست اولیه دعوت شدگان به تیم ملی بود که متاسفانه بدون هماهنگی با کادر فنی از حضور در اردو سرباز زد تا عملا شانس خود را برای شرکت در رقابت های جهانی از دست بدهد. من همین جا اعلام می کنم وزنه برداری منتظر هیچ ورزشکار و قهرمانی نمی ماند و با قدرت به راه خود ادامه می دهد. این وزنه برداران هستند که باید به دوبنده تیم ملی احترام بگذارند و همچون سرباز در خدمتگزار تیم ملی باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016