شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشین نوروزی: اگر خیالشان راحت می‌شود، از پینگ‌پنگ می‌روم

ملی‌پوش تنیس روی میز پس از اعلام حکم کمیته استیناف درباره بحث اعلام عذرخواهی در سایت فدراسیون، عنوان کرد که دیگر عذرخواهی نخواهد کرد چون پیش از این عذرخواهی خود را درباره تلقی توهین بودن برخی از صحبت‌هایش به مسئولین را به کمیته استیناف به صورت کتبی اعلام کرده است.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از رای کمیته استیناف گفت: در رای صادر شده گفتند که باید باز هم عذرخواهی کنم و من چنین کاری را نخواهم کرد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم فدراسیون دنبال چه چیزی است که مدام بحث عذرخواهی را مطرح می‌کند. من مصاحبه‌ای را انجام دادم و به خاطر آن به کمیته انضباطی رفتم حالا هم رای کمیته استیناف ابلاغ شده و سه ماه به صورت قطعی محروم شده‌ام اما اینکه بحث عذرخواهی را مطرح می‌کنند و موضوعات دیگری را پیش می‌کشند دیگر معنی ندارد و من این کار را انجام نمی‌دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوروزی گفت: به دلیل اینکه گفته بودند کلماتی که در مصاحبه خود گفته‌ام ممکن است توهین تلقی شود عذرخواهی کرده بودم و حتی این عذرخواهی را به صورت کتبی به کمیته استیناف دادم ولی اینکه بگویند بابت چیزهایی که مطرح شده و مصاحبه‌ای که انجام داده‌ام عذرخواهی کرده‌ام چنین چیزی نبوده است.

وی افزود: آنچنان که فکر می‌کنید محرومیتم در کمیته استیناف کاسته نشده است چون من لیگ و مسابقه‌های جهانی را از دست دادم و حتی قراردادم با باشگاه زیر سوال می‌رود. اگر آن‌ها به دنبال چیز دیگری هستند، علنی مطرح کنند و اگر خیال‌شان راحت می‌شود که من از پینگ‌پنگ بیرون بروم من این کار را انجام بدهم تا آن‌ها که باید بمانند.

نوروزی درباره اینکه گفته شده او می‌تواند در صورت آمادگی در ترکیب تیم ملی برای اعزام به مسابقه‌های جهانی قرار گیرد گفت: اگر چنین موضوعی را مطرح کرده‌اند یعنی رایی که خودشان صادر کرده‌اند را زیر سوال می‌برند. اگر آن‌ها می‌خواستند می‌توانستند اجازه دهند که قبل از صدور رای من در مسابقه‌های انتخابی شرکت کنم و بعد از آن هر رایی که بود به صورت قطعی انجام می‌شد. من بعید می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016