چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجید صالح:ما استقلال هستیم نه بارسلونا و منچستر

مربی تیم فوتبال استقلال که به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان حضور یافته بود با اشاره به مشکلات این تیم گفت: استقلال مثل بارسلونا و منچستر نیست و مشکلات مالی سختی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح در نشت خبری که بعد از ظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد با اشاره به بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت: من این بازی را بسیار سخت می دانم. اینکه فکر کنیم از پیش برنده هستیم یک تفکر غلط است. همه رقبایمان سرسخت هستند و هر بازی حکم فینال را دارد. من قبلا هم عنوان کردم که بهترین خلبان‌ها زمانی سقوط می کنند که نسبت به پرواز خود اطمینان داشته باشند. نفت تیمی است که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. دو تا از مهاجمان این تیم قبلا شاگرد من بوده اند و فردا تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

وی افزود: این بازی برای ما شروعی خواهد بود تا با قدرت در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شرکت کنیم. به همین خاطر نیاز مبرمی داریم تا با برد در بازی روز پنجشنبه از نظر روحی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. در این دیدار تنها ساموئل را به همراه نداریم ولی خوشبختانه بقیه بازیکنان در بهترین وضعیت ممکن به سر می برند.

مربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: در کشور ما به مسایل اخلاقی ارزش زیادی قایل هستند ولی ما برخی موارد را نادیده می گیریم. من شخصا به خبرنگارها اعتقاد دارم ولی در خصوص مسئله جباری باید یک نکته را عنوان کنم. من خودم که کنار آنها بودم متوجه نشدم قلعه نویی و جباری درباره چه چیزی صحبت می کنند ولی چطور ممکن است برخی رسانه ها این موضوع را به مشکلات مالی جباری ربط می دهند؟ خداوند در قرآن به قلم قسم خورده و باید حرمت آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به برنامه تلویزیونی 90 خاطرنشان کرد: من برای فردوسی‌پور و میرزایی احترام قایل هستم هر دوی آنها از دوستانم هستند ولی در خصوص صحبت‌های فردوسی‌پور با نیلسون ناراحت شدم چرا که حرف‌هایش قابل دفاع نیست. ما چرا باید ایرانی‌ها را خراب کنیم؟ به نظرم با این وضعیت تنها به فوتبال و شخصیت ایرانی ضربه می‌زنیم و آن را زیر سوال می‌بریم.

صالح که دل پری از برخی رسانه‌ها داشت ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه ها برای استقلال مشکل درست می کنند. مثلا بحث بازی پسر قلعه نویی را مطرح می کنند. یا خبرنگاری که از آن ماجرا عکس گرفت هم با گل و شیرینی به تمرینات بازگشت و من خودم به وی خوش آمد گفتم. رسانه‌ها اینقدر منفی نباشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مربی به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: من خودم به همراه ذوب آهن فینال این مسابقات را تجربه کردم و حتی از کنار جام هم رد شدم ولی نتوانستم آن را لمس کنم! ما باید از تیم های کشورمان حمایت کنیم. استقلال مثل بارسلونا و منچستر نیست که دغدغه مالی نداشته باشد. ما با مشکلات مالی بسیار سختی مواجه هستیم و از وزارت ورزش و مدیران باشگاه درخواست حمایت و کمک از تیم را دارم. استقلال دو ستاره روی پیراهنش دارد و تصورم این است که می تواند امسال ستاره سوم را هم به آنها اضافه کند. این در صورتی اتفاق می افتد که از نماینده ایران حمایت شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016