چهارشنبه 9 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی: خوشحال‌ترين آدم دنيا هستم، از جان و دل برای اوساسونا بازی کردم

خبرگزاری فارس: هافبک ايرانی اوساسونا که اين هفته توانست پس از مدت‌ها دوری از ميادين برای تيمش به ميدان برود و گلزنی کند، خود را خوشحال‌ترين آدم دنيا توصيف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نوتيسياس دی‌ناوارا، مسعود شجاعی پس از اينکه گل اول تيمش را در پيروزی ۲ بر صفر اوساسونا مقابل لوانته در رقابت‌های لاليگا به ثمر رساند، در نشست خبری پس از جلسه تمرينی خاطرنشان کرد: از بودن در اينجا بسيار خوشحالم. پس از بازی به خاطر تمام هم‌تيمی‌هايم در رختکن اشک شوق می‌ريختم و تمام تلاشم را در ۴ ماه باقيمانده از قراردادم انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: با تمام دل و جانم وارد مسابقه شدم. با اين گل اعتماد به نفس زيادی پيدا کردم زيرا پس از زمان زيادی که بازی نمی‌کردم غمگين شده بودم.

شجاعی با وجود غيبت به دليل مصدوميت و تصميم مربی برای نيمکت‌نشينی او علاقه‌اش را به هم‌تيمی‌هايش ابراز کرد و از تمام هواداران تيم تشکر کرد.

شجاعی اکنون اميدوار است که دقايق بيشتری به ميدان برود و در اين باره گفت: اين بدشانسی مربی است، انتخاب از ميان بازيکنان کار بسيار سختی است.

وی در خصوص بازی آينده تيمش مقابل اتلتيکو مادريد نيز گفت: آمادگی روحی خوبی برای مبارزه کردن داريم و اميدوارم که در اين بازی در ترکيب تيم باشم.

اوساسونا در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ قرارداد مسعود شجاعی را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۳ تمديد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016