چهارشنبه 9 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: افسوس امتيازهای از دست‌رفته را می‌خوريم

سرمربی پرسپوليس افسوس امتيازاتی را می‌خورد که به صورت غير فوتبالی تيمش در طول فصل از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نشست خبری بازی پرسپوليس و سايپا در حالی برگزار شد که مدير رسانه‌ای پرسپوليس از خبرنگاران خواست تا سوالات حاشيه‌ای نپرسند. بعد از اين صحبت، يحيی گل محمدی درباره بازی فردای تيمش برابر سايپا گفت: هميشه بازی‌های سايپا و پرسپوليس خوب در می‌آيد و همواره هيجانی از صحنه های خوب بوده است. به همين دليل اميدوارم فردا هم بازی خوبی شود. هر دو تيم عناصر هجومی خوبی در اختيار دارند و هر دو از لحاظ فنی در وضعيت مطلوبی هستند. با اين حال اميدوارم که بازی خوبی از کار در بيايد. سايپا هم تيم جوان و فنی است و قابل احترام است. ما هم جز کريمی و مهدوی کيا که مصدوم هستند و دو محروم در اختيار داريم، ولی ساير بازيکنانمان آماده هستند و با تمام قوا در اين ديدار حاضر می شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به غيبت دو مدافع وسط پرسپوليس چه برنامه‌ای برای اين مساله دارد؟ اظهار کرد: ما بازيکنان جوانی را در اختيار داريم که می‌توانيم آنها را جايگزين کنيم، به هر حال بازيکنان جوان هم احتياج به همين ميادين دارند تا خودشان را نشان دهند. به همين دليل مشکل خاصی از اين بابت نداريم.

سرمربی پرسپوليس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اين که نيمکت پرسپوليس برای بازی فردا از لحاظ کادر فنی اين تيم چگونه خواهد بود، گفت: من و آقای حسينی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کنيم و آقای عزيزيان بر روی نيمکت خواهند بود. اگر امکان داشته باشد از طريق تلفن با آقای عزيزيان در ارتباط خواهيم بود و تيم را هدايت می‌کنيم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند علی کريمی قرار است بر روی نيمکت بنشيند و در مسايل فنی به اين تيم در بازی فردا کمک کند، اظهار کرد: کريمی اگر از لحاظ فنی بتواند به ما کمک کند، او را به ميدان می‌فرستيم. برای کوچ اين مساله صحت ندارد و مطلبی که شما گفتيد را تکذيب می‌کنم.

گل محمدی در ادامه در پاسخ به اين سوال که چرا خط حمله پرسپوليس در گلزنی ناموفق است؟ گفت: در هر صورت ما تلاش می‌کنيم که موقعيت سازی کنيم. برای من هم اين مساله مهم است، ولی اين مسايل برای هر تيمی اتفاق می‌افتد. اميدوارم فردا اين دوره گل نزنی ما تمام شود و فردا روز خوب مهاجمان ما باشد.

وی در ادامه افزود: تقريبا ليگ را از دست داده‌ايم و من از اين بابت بسيار افسوس می خورم که امتيازاتی را به دلايل غير فوتبالی از دست داده‌ايم. با اين حال بازی فردا از يک نظر بازی تدارکاتی ما برای بازی برابر ذوب آهن در جام حذفی است.

سرمربی پرسپوليس در پايان در پاسخ به اين سوال که با توجه به نزديکی بازی پرسپوليس با ذوب آهن آيا بنا ندارد که چند بازيکن اصلی‌اش را در بازی برابر سايپا به ميدان نفرستد، گفت: پنج روز فاصله بين بازی ما با سايپا و ذوب آهن وجود دارد که به نظرم اين پنج روز برای ريکاوری و مسايل تاکتيکی کافی است. به همين دليل فردا با تمام قوا به ميدان خواهيم رفت،‌ چرا که اگر بخواهيم به چند بازيکنمان استراحت بدهيم از شرايط خارج می‌شوند.

به گزارش ايسنا، پس از پايان صحبت‌های گل محمدی او در حالی که از نشست خبری خارج می‌شد، با خنده گفت: امروز که دوست داشتم از من سوالات حاشيه‌ای بپرسيد، نپرسيديد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016