شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاکا: آسان نیست یک بازیکن معمولی باشم!

ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید گفت: به این فکر نمی‌کنیم که بارسا را به بحران بکشیم، به کارهایی که خود می‌توانیم انجام دهیم فکر می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ریکاردو کاکا در آستانه دیدار با بارسا با بیان این مطلب اظهار کرد: فوق‌العاده می‌شود مقابل بارسلونا و منچستر یونایتد به پیروزی برسیم. تیم ما نشان داده می‌تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد و این حس مثبت و خوبی به ما می‌دهد.

وی در مورد ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی نیز گفت: در رختکن در این باره صحبتی نکرده‌ایم. ایده‌آل‌ترین ورزشگاه برای میزبانی فینال برنابئو خواهد بود ولی برای ما فرقی نمی‌کند. هر ورزشگاهی که میزبان این بازی باشد، ما آماده بازی کردن در بازی فینال هستیم.

کاکا در مورد برتامه‌اش برای فصل بعد نیز افزود: دو سال دیگر از قراردادم با رئال مادرید باقی است. خودم بدون هیچ مشکلی می‌توانم در اینجا به کارم ادامه دهم ولی نمی‌خواهم بار سنگینی روی دوش باشگاه باشم. اگر ببینیم باید باشگاه را ترک کنم تا چه تیم و چه خود من اوضاع بهتری داشته باشیم، این کار را انجام خواهیم داد. به علاوه می‌خواهم همچنان شانس بازی کردن در جام جهانی را در گوشه ذهنم داشته باشم.

وی همچنین به وضعیت رئال در لالیگا اشاره کرد و متذکر شد: می‌دانیم فاصله 16 امتیازی تا صدر جدول فاصله زیادی است. فعلا فقط به بازی ال کلاسیکو فکر می‌کنیم. در هر بازی به فکر کاهش این فاصله امتیازی هستیم. اگر بتوانیم در فینال جام حذفی هم از سد اتلتیکو عبور کنیم، عالی خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این ستاره برزیلی رئال مادرید در مورد نیمکت نشینی‌اش در این تیم نیز خاطرنشان کرد: نیمکت نشینی آسان نیست. من 11 سال استبه عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم.7 یا 8 سال در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی برزیل بازیکن ثابت بوده‌ام. مصدومیت‌ها و مبدل شدن به یک بازیکن معمولی برای من اصلا ساده و آسان نبود.

کاکا همچنین در مورد فیلیپه اسکولاری نیز گفت: از زمانی که او سرمربی تیم ملی شده تا حالا با او صحبتی نکرده‌ام. ما رابطه خوبی با هم داریم ولی نمی‌دانم به تیم ملی بازخواهم گشت یا نه. هر چند که باید آماده باشم. خیلی دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وی در مورد اوضاع خودش در رئال نیز یادآور شد: دوست دارم کارهای بیشتری برای رئال انجام دهم ولی تصمیمات را درک می‌کنم. بازیکنانی هستند که شرایط خوبی دارند و تغییر دادن اوضاع کار سختی است. من به تمام بازیکنانی که برای تیم بازی می‌کنند احترام قائلم.هر روز تلاش می‌کنم دوباره مبدل به یک بازیکن مهم برای تیم شوم.

کاکا همچنین در مورد کریستیانو رونالدو نیز صحبت‌های جالبی را مطرح کرد: رونالدو کامل‌ترین بازیکنی است که در دنیای امروز فوتبال داریم. قدرت‌های او و توانایی‌اش در تعیین سرنوشت بازی، شبیه به هیچ بازیکن دیگری نیست. من او را با سایر بازیکنان مقایسه نمی‌کنم ولی هر روز رونالدو را می‌بینم و از توانایی‌ها و قدرت بالایش مطلع هستم. خیلی خوب است که او را به عنوان یک دوست و یک هم تیمی در کنارت داشته باشی و من برای او در هر کاری بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با هم داریم، نه فقط در داخل زمین، بلکه در خارج از باشگاه رئال مادرید هم با هم دوستان خوبی هستیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016