شنبه 12 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نادال به فینال اوپن مکزیک راه یافت

به گزارش ایرنا، نادال با این پیروزی روز شنبه در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف ˈداوید فررˈ هموطن اسپانیایی خود می رود که اکنون در رده تنیس باز چهارم جهان است. فرر در مرحله نیمه نهایی بر ˈفابیو فوگنینیˈ ایتالیایی با نتیجه 6 - 3، 6 - 7 و 6 - 1 در زمان دو ساعت و 24 دقیقه غلبه کرد.

منابع خبری در اسپانیا گزارش دادند: نادال که پس از هفت ماه مصدومیت به دلیل تاندینیت زانو به بازی های تنیس بازگشته است، در دیدار با هموطن خود با نتیجه 7-5 و 6-4 که یک ساعت و 49 دقیقه به طول انجامید، به سومین بازی فینال خود در تور امریکای جنوبی پس از اوپن شیلی و برزیل صعود کرد.

پیروزی نادال، راحت نبود زیرا آلماگرو در بازیهای مختلف این تورنمنت بیشتر فشار را بر نادال تحمیل کرده بود و در مکزیک نیز بازی خود را با قدرت آغاز کرد اما نادال که زمانی تنیس باز شماره یک جهان بود و به دلیل مصدومیت، به رده پنجم سقوط کرده است، همه فشارها را تحمل کرد و سرانجام بر هموطنش چیره شد.

در نخستین ست، دو بازیکن از سرویس های خود تا نتیجه 5-5 دفاع کردند. آلماگرو هنگامی که 5-4 پیشگام بود برای پیروزی در ست از امتیاز برخوردار بود اما از آن استفاده نکرد تا نادال در یازدهمین بازی خود به بریک دست یابد. او پس از آن موفق شد با سرویس خود، ست را ببرد.

ست دوم، همانند ست نخست بود و دو تنیس باز از سرویس های خود تا نتیجه 4 - 4 دفاع کردند. آلماگرو هنگامی که بازی 3-3 بود از سه موقعیت برای بریک برخوردار شد اما نادال توانست خود را بالا بکشد و امتیاز را از آن خود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نادال در ست دوم و برای 5-4 در نهمین بازی توانست سرویس آلماگرو را بشکند و پس از آن با سرویس خود ست را برد و از سد هموطنش گذشت .

این نهمین پیروزی نادال بر آلماگرو در بازی های تنیس است .در حالی‌ که آلماگرو یک بازی عجولانه و پر اشتباه را ارائه داد نادال از تجربیات خود استفاده کرد و ضربه به ضربه راه پیروزی را برای خود هموار ساخت.

از سوی دیگر، این دومین فینالی است که نادال در اوپن آکاپولکو به آن راه می‌ یابد. نخستین فینال نادال در آکاپولکو در سال 2005 بود که در آن از سد آلبرت مونتانیز تنیس باز اسپانیایی گذشت .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016