شنبه 26 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیر تیم کشتی آزاد: از کشتی‌گیران تهران گله‌مندم

مدیر تیم کشتی آزاد تهران می‌گوید هنوز حکم مدیریت تیمهای تهران را قبول نکرده است.

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: البته من هنوز حکمی به عنوان مدیر تیم تهران نگرفته‌ام و از دور کار می‌کنم، چون منتظر هستم تا ببینم آقای کلانتری (سرپرست هیات کشتی تهران)، می‌تواند از نظر مالی وضعیت این هیات را درست کند یا نه.

وی افزود: ما آمده‌ایم که به کلانتری کمک کنیم و برایمان فرقی ندارد که او از استان تهران نیست. اگر جوایز قهرمانان و بدهی‌های هیات کشتی تهران پرداخت شود به خاطر تهران حکم مدیریت را قبول می‌کنم و گرنه شاید رقابت‌های قهرمانی کشور آخرین حضورم باشد.

فلاح در ادامه درباره رقابت‌های امسال قهرمانی کشور، تصریح کرد: این مسابقه‌ها همیشه بالا و پایین دارد. البته مازندران قهرمانی‌های زیادی داشته که امسال به خاطر نبودن نفرات اصلی خود قهرمان نشد، ولی باز هم چهره خوبی مثل محمد حسین محمدیان در این تیم حضور داشت. همدان هم دو طلا گرفت که بسیار خوب بود، اما هدف تهران قهرمان شدن بود اما بدون گرفتن مدال طلا قهرمان شد که برای من زیاد شیرین نبود.

وی ادامه داد: از سرپرست هیات مربیان و مسئولان تهران متشکرم، اما از کشتی‌گیران تهران گله‌مند هستم، چرا که تیم تهران باید قهرمان معرفی می‌کرد، اما از نظر کشتی و کشتی‌گیر چیز خاصی در تهران ندیدم و فقط از نظر تیمی تهران اول شد.

فلاح درباره حضور بعضی کشتی‌گیران تهرانی در سایر استان‌ها، خاطر نشان کرد: این اتفاق خوبی است و خود من گفتم که هر کسی رضایتنامه می‌خواهد تا در استانی دیگر کشتی بگیرد، مشکل خاصی ندارد، چون دوست نداشتم کسی پشت خط بماند و خوشحالم که بچه‌های تهران برای سایر استان‌ها افتخار کسب کردند.

وی در ادامه با تشکر از میزبانی خوب قزوینی‌ها که این رقابت‌ها را به خوبی برگزار کردند از داوری‌های روز اول انتقال کرد و گفت: صبح پنجشنبه که من در سالن حضور داشتم قضاوت‌ها بسیار بد بود. من هیچ وقت دوست ندارم در مسایل داوری دخالت کنم، اما بعضی قضاوت‌ها به گونه‌ای بود که بهمن طالبی بر سر خود می‌زد که چرا داور این طور قضاوت می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فلاح افزود: مساله این رقابت‌ها تنها حق یک کشتی‌گیر نیست، بلکه سرنوشت یک استان و قهرمان را تغییر می‌دهد، اما داوری‌ها طوری بود که باعث ایجاد تنش می‌شد. همچنین حذف قانون پاگیری من در آوردی بود، چون رقابت‌ها باید طبق قوانین جهانی برگزار شود و نباید سلیقه‌ای باشد.

وی با بیان این که قانون دو کیلو ارفاق وزن اصلا خوب نبود، تاکید کرد: در قهرمانی کشور ارفاق وزن وجود ندارد و با دقت به بدن ورزشکاران متوجه می‌شدید که هیکل‌ها مدل یک وزن بالاتر بوده است. متعجبم که مدیر تیم‌های ملی چنین کاری کرد و این برای کارشناسان ، مربیان و اعضای کمیته‌ فنی که چنین مساله‌ای را قبول کردند یک جرم است.

فلاح انتقاد آخر خود را این گونه، بیان کرد: حذف قانون "دو عنوان سوم" کار قشنگی نبود، چون سوم شدن را از تهران گرفت. البته خودم معتقدم که همدان با دو طلا حق داشت از تهران بالاتر بایستد، اما قانون برگزاری مسابقه سوم چهارمی فقط برای انتخابی تیم ملی اعمال می‌شود، ولی در این رقابت‌ها نفرات دوم گروه‌ها با هم کشتی گرفتند و تنها یک مدال برنز داده شد که در امتیاز دهی برای رده بندی تیم‌ها تاثیرگذار بود.

وی در پایان گفت: متاسفانه در این رقابت‌ها از نظر مدیریت و کار تمیز خلاقیتی ندیدم و آنقدر برنامه هیات‌ها فشرده بوده که همه خسته شده‌اند. شش ماه هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و در یک ماه مسئولان یادشان می‌افتد که مسابقات پی در پی برگزار کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016