دوشنبه 5 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قوچان نژاد: بازی با کويت به هيچ وجه آسان نيست

مهاجم تيم ملی فوتبال ايران می گويد اگر شرايط اين تيم در روز ديدار برابر کويت مانند ديدار برابر لبنان شکست اين تيم قطعی خواهد بود. او در عين حال می گويد نبايد بازی با کويت را ساده قلمداد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رضا قوچان نژاد ابتدا درباره شرايط تيم ملی گفت: خوشبختانه همانطور که ديديد در حال حاضر بازيکنان در شرايط خوبی قرار دارند و به خوبی تمرينات را زير نظر کادر فنی انجام می دهند. البته در دو روز اول به دليل اينکه همه پيش از آمدن به تيم ملی بازی داشتند و خسته بودند و از راه رسيده بودند نسبت به امروز تمرينات را به راحتی انجام ندادند اما شکر خدا بچه ها با توجه به تطبيق با شرايط آب و هوا و رفع خستگی تمرينات را به خوبی انجام دادند و اميدوارم تا بازی کويت اين آمادگی را داشته باشيم و يک بازی خوب را به نمايش بگذاريم.

بازيکن تيم ملی در خصوص ديدار با کويت گفت: بازی آسان در دنيا وجود ندارد و همه بازيها سخت هستند و شرايط ويژه خودشان را دارند. البته بستگی به خودمان هم دارد، يعنی اگر مانند بازی قبلی مان با لبنان شروع کنيم و مثل آن بازی عملکرد خوبی داشته باشيم، ان شاالله می توانيم اين بازی را ببريم. نبايد فکر کنيم بازی راحتی است و بايد از ابتدای بازی با تمام تلاش بازی کنيم که بتوانيم بازی را با نتيجه خوب به نفع خودمان به اتمام برسانيم.

قوچان نژاد در ادامه به سايت فدراسيون فوتبال گفت: از طرف خودم و همه بازيکنان تيم ملی ايران می خواهم سال نو را به همه هموطنانم در ايران تبريک بگويم و ارزوی موفقت برايشان دارم.

وی در پايان در خصوص سال گذشته اش گفت: من هيچوقت از عملکردم راضی نيستم، چون هر روز بايد بهتر بشوم و بهتر بازی کنم و تلاشم را دو برابر کنم، چرا که هيچ کس کامل نيست و برای اينکه پيشرفت کند بايد فعاليت بيشتر و جدی تری انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016