چهارشنبه 7 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی: مهدوی‌کيا زنگ نمی‌زد، از استعفا منصرف نمی‌شدم

فارس ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهدوی‌کيا همواره کنار بازيکنان تيم است و جای دوری نمی‌رود.

يحيی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ديدار دوستانه پرسپوليس و تيم ملی نوجوانان عنوان کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود، بعد از ۴ و ۵ روز تعطيلی چندين جلسه تمرينی در نظر گرفته بوديم و با توجه به اينکه ديدار ما مقابل داماش در جام حذفی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود، در نظر گرفتيم تا يک ديدار دوستانه در اين گونه زمين برگزار کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بازی خوبی بود و بازيکنان به خوبی محک خوردند تا در اين گونه زمين‌ها آماده شوند و بتوانيم مقابل داماش به خوبی ظاهر شويم. بعد از ۵ روز تعطيلی، بازيکنان از لحاظ بدنی قفل کرده بودند و ما در اين تمرينات شرايط را بررسی کرديم، امروز استراحت خواهيم داشت و کار خود را برای آمادگی ايران مقابل پيکان از فردا آغاز می‌کنيم که سه جلسه تمرين خواهيم داشت.

سرمربی پرسپوليس درباره استعفايش تصريح کرد: من درباره اين مسائل قبلا صحبت کردم، اگر مهدی زنگ نمی‌زد اين اتفاق رخ می‌داد، او زنگ زد و مرا از اين کار منصرف کرد. اين صحبت‌ها قديمی شده و ترجيح می‌دهم در مورد شرايط فعلی صحبت کنم.

گل محمدی در خصوص اينکه مهدوی کيا در بازی روز گذشته با لباس شخصی حاضر شده بود و روی نيمکت تيم ملی نوجوانان نشست، ياد آور شد: مشکل خاصی وجود ندارد، مهدوی کيا صبح روز گذشته به خوبی تمرين کرد و با تماسی که با من داشت اعلام کرد که نمی‌خواهد در بازی عصر حاضر شود، من هم قبول کردم، مهدوی کيا کنار بازيکنان پرسپوليس است و جای دوری نخواهد رفت، او هر جا باشد همين حوالی است.

وی درباره خداحافظی مهدوی کيا افزود: طبق صحبت‌های انجام شده قرار است در صورت راهيابی به فينال جام حذفی آخرين بازی خود را انجام دهد و از فوتبال خداحافظی کند.

سرمربی پرسپوليس در مورد اينکه آيا در ديدار فينال به او ميدان خواهد داد، گفت: هم اکنون زود است در مورد اين مسائل صحبت کنيم، بگذاريد ببينيم به فينال راه پيدا می‌کنيم يا خير، در صورت صعود هماهنگی‌های لازم را انجام می دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016