شنبه 26 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی کیا: با فوتبال خداحافظی می‌کنم

بی بی سی ـ مهدی مهدوی کیا، ستاره فوتبال ایران، دیروز ۲۴ اسفند گفت که از فوتبال خداحافظی می‌کند. این تصمیم را مهدوی‌کیا بعد از جلسه‌ای با یحیی گل‎محمدی، کاپیتان پرسپولیس، اعلام کرد.

آقای مهدوی‌کیا در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته که تیم فنی پرسپولیس به این نتیجه رسیده است که او دیگر نمی‌تواند در زمین به تیم محبوبش کمک کند و بهتر است باقی فصل را به تیم دیگری بپیوندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او گفت: "یکی از اصولم این بود که حتی اگر باشگاه، چوب هم به عنوان مربی بالای سر من بگذارد، به آن احترام بگذارم. حالا هم باید با همان اصول کار کنم. به همین خاطر به نظر کادر فنی احترام گذاشتم که فقط از این به بعد در کنار تیم تمرین کنم و هرجا که تیم هست حاضر باشم."

آقای مهدوی کیا با تاکید بر "غیر قابل تغییر" بودن تصمیمش توضیح داد: "اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید، چند دقیقه‌ای بازی خواهم کرد تا با هواداران خداحافظی کنم."

ستاره پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار که "اگر پرسپولیس به فینال نرسد تکلیف چیست؟"، گفت: "ان‌شاءالله پرسپولیس به فینال برود. واقعا دوست دارم به خاطر هواداران هم که شده این اتفاق بیفتد اما اگر پرسپولیس به فینال نرفت، بازی با استقلال آخرین حضور من در پرسپولیس بوده است."

مهدی مهدوی‌کیا در سال ۱۳۷۰ با پیوستن به باشگاه بانک ملی فوتبال را شروع کرد، ۱۳۷۴ به پرسپولیس پیوست و یک سال بعد برای تیم ملی ایران انتخاب شد، سال ۱۳۷۷ برای بار اول با تیم ملی به جام جهانی (۹۸) رفت و موفق شد در بازی مقابل آمریکا گل بزند.

او در سال ۱۳۸۵ برای بار دوم در جام‌جهانی (۲۰۰۶) حاضر شد. بعد از ناکامی ایران در راه‌یابی به جام جهانی ۲۰۱۰ با فوتبال ملی خداحافظی کرد.

این ستاره محبوب پرسپولیس که دور از جنجال و حاشیه ایستاده بود، چهار سال پیش ار فوتبال ملی خداحافظی کرد و در پی انتخاب نشدن برای بازی با پرسپولیس از فوتبال باشگاهی هم خداحافظی کرد، هرچند که او تا پایان فصل همراه تیم خواهد ماند.

محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس، در مصاحبه با وب‌سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفته است: "با جدایی مهدوی‌کیا و خداحافظی‌اش مخالف هستم."

او در ادامه گفت: "مهدوی‌کیا در نیم فصل اول موثرترین بازیکن تیم بود و در آن روزهای تلخ با گل‌ها و پاس گل‌هایش به داد تیم رسید."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016