شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان سرمربيان سپاهان و استقلال پس ديدار نيمه نهايی جام حذفی

کرانچار: خوشحالم بازيکنان ۱۲۰ دقيقه دوام آوردند/ خلعتبری واقعا مصدوم بود

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه تيمش می‌توانست چند گل ديگر به استقلال بزند، گفت: خوشحالم بازيکنانم ۱۲۰ دقيقه دوام آوردند و موفق شدند در ضربات پنالتی پيروز بازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی استقلال و سپاهان در جمع خبرنگاران درباره پيروزی تيمش ضمن بيان مطلب فوق گفت: به بازيکنانم تبريک می‌گويم و خوشحالم که موفق شدند ۱۲۰ دقيقه دوام بياورند. آنها نشان دادند تيم ما آماده است. البته اميدوارم پس از اين هم شاهد چنين مسابقات زيبايی از استقلال و سپاهان باشيم.

وی در خصوص اينکه شانس چقدر در پيروزی سپاهان نقش داشته است، تاکيد کرد: ما بازی را در حالی آغاز کرديم که سرشار از اعتماد به نفس بوديم. البته اين را هم می‌دانستيم که استقلال تيم قدرتمندی است و سرشار از بازيکنان و نفرات خوب است. به هر حال ما نيمه اول بر بازی کنترل بيشتری داشتيم تا اينکه فرشيد طالبی از بازی اخراج شد. در هر صورت ما دو، سه موقعيت خوب ديگر هم داشتيم که اگر جواهير سوکای دقت می‌کرد می‌توانستم گل‌های بيشتری به ثمر برسانيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم فوتبال سپاهان ادامه داد: پنالتی مشخص کرد که شانس نقش اصلی را در فوتبال دارد. البته نبايد از نقش شهاب گردان دروازه‌بان خودمان در ضربات پنالتی چشم پوشيد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعيت مصدوميت محرم نويدکيا و احتمال نرسيدن او به بازی ليگ قهرمانان آسيا، يادآور شد: مصدوميت محرم زياد وخيم نيست. البته نه تنها نويدکيا، که ما بايد طراوت را به تمام بازيکنانمان برگردانيم تا در بازی بعد در ليگ قهرمانان آسيا نماينده خوبی برای ايران باشيم.

کرانچار همچنين درباره اينکه اين پيروزی چقدر در تعقيب و گريز استقلال و سپاهان در ليگ برتر نقش خواهد داشت، گفت: نتيجه بازی امروز اثر مثبتی روی روحيه بازيکنان سپاهان می‌گذارد. اين پيروزی نشان داد ما در ورزشگاه آزادی و در رويارويی مستقيم با استقلال شانس ۵۰ به ۵۰ داريم. ولی ما فعلا به صورت مستقيم روی بازی بعدی با استقلال در ليگ حساب نمی‌کنيم چون ابتدا بايد به مصاف الاهلی برويم، سپس با نفت تهران بازی کنيم و مجددا روياروی الاهلی قرار بگيريم. بعد از اين مسابقات است که به سراغ استقلال می‌آييم.

" آيا فکر نمی‌کنيد برنده واقعی ديدار استقلال و سپاهان حريفان اين دو تيم در آسيا هستند"؟ وی در پاسخ به اين سئوال خبرنگاران، تاکيد کرد: قبول دارم که زمان کوتاهی تا بازی بعدی داريم. در واقع ما نمی‌توانيم سراغ تمرينات تاکتيکی برويم ولی هم نحوه بازی و هم چينش بازيکنان ما مشخص است و چيزی برای پنهان کردن نداريم. ما فقط دو روز فرصت داريم تا شادابی و طراوت را به بازيکنانمان برگردانيم.

سرمربی تيم فوتبال سپاهان در پايان درباره خبر مصدوميت خلعتبری قبل از بازی با استقلال و اينکه آيا اين خبر حربه تاکتيکی بوده است، گفت: پزشکان تيم ملی آزمايش MRI گرفته و تاييد کرده بودند که خلعتبری از قسمت بيرونی عضله ران مصدوم بود ولی پزشکان ما با تدابير خاص او را سر پا آوردند و برای مسابقه آماده کردند.

تيم‌‌های فوتبال استقلال و سپاهان در مرحله نيمه نهايی جام حذفی روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تيم سپاهان موفق شد استقلال را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به فينال مسابقات راه يابد.

***

قلعه نويی پس از باخت استقلال: به برنامه ريزی غلط تيم ملی باختيم
خلعتبری کار عاقلانه‌ای کرد

سرمربی تيم فوتبال استقلال پس از شکست تيمش برابر سپاهان در ضربات پنالتی و ناکامی در رسيدن به فينال رقابت های جام حذفی گفت: شکست ما در نيمه نهايی جام حذفی محصول برنامه ريزی غلط تيم ملی بود که چهار بازيکن خسته را به استقلال تحويل داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويی عصر امروز شنبه و پس از شکست تيمش در ضربات پنالتی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: کل بازی در اختيار ما بود و بعد از اينکه سپاهانی ها در پنج دقيقه اول چند ضربه کرنر زدند ما بازی را در اختيار گرفتيم اما در دقايق پايانی به خاطر خستگی که بازيکنان داشتند هر دو تيم به دنبال اين بودند که بازی تمام شود.

وی با عذرخواهی از هواداران تيم فوتبال استقلال که حمايت خوبی از آبی پوشان داشتند به بازی نکردن خلعتبری در تيم ملی به بهانه مصدوميت اشاره کرد و در پاسخ به پرسشی در همين رابطه گفت: اگر هم خلعتبری مصدوم بوده و برای تيم ملی بازی نکرده دورود به شرفش که به برگشت چرا که از سپاهان پول گرفته و بايد برای تيم باشگاهی اش بازی می کرد.

قلعه نويی با انتقاد از بازی کردند خسرو حيدری در تيم ملی که شرايط مشابه خلعتبری داشت گفت: ای کاش مربيان تيم ملی به خسرو هم استراحت می دادند تا با شرايط بهتری در خدمت استقلال بود. به نظرم خلعتبری کار عاقلانه ای کرد که برای تيم ملی بازی نکرد و به ايران برگشت. ما خسرو را در اين بازی خسته و مصدوم در اختيار داشتيم و او نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با انتقاد دوباره از بها دادن به مربيان خارجی گفت: آقای کی روش هر کاری دلش می خواهد می کند و همه از او تمکين می کنند اما وقتی ما درخواستی می دهيم رد می شود. ما اين بازی را به برنامه ريزی غلط تيم ملی باختيم. چهار بازيکن ما که می توانستند تاثير گذار باشند با خستگی در اختيار استقلال قرار گرفتند و تنها دو جلسه ريکاوری کردند.

وی با دفاع از عملکرد هاشم بيک زاده که مورد انتقاد برخی خبرنگاران و تماشاگران قرار دارد گفت: به نظرم تعويض کردن هاشم اشتباه بود چرا که او عملکرد خوبی در تيم ما داشت. حسن اشجاری هم به خاطر تصادفی که با موتور کرده است يک ماه نمی تواند در اختيار استقلال باشد. اکبرپور هم عملکرد خوبی داشت.

امير قلعه نويی در مورد خراب شدن ضربات پنالتی های بازيکنان استقلال گفت: ما پنالتی زن ها را از قبل مشخص کرده بوديم. قرار بود به جای اميرحسين صادقی فرهاد مجيدی ضربه پنالتی را بزند که او به بازيکنان گفته بود نمی زند. با اين حال پنالتی هميشه شانس هم همراه اش است و اين بار بازيکنان ما نتوانستند اين از ضربات به پيروزی برسند.

قلعه نويی با بيان اينکه می خواهند مربيان ايرانی را له کنند دوباره بحث بها دادن به کی روش را پيش کشيد و گفت: زمانی بازی های ليگ را به خاطر ديدارهای تيم های چند هفته به چند هفته تعطيل می کردند و حالا ما بايد سه روز يکبار بازی کنيم که اين برای بازيکنان ما خوب نيست. اميدواريم در عربستان بتوانيم نمايش خوبی داشته باشيم و با ريکاوری خوب بازيکنان را اماده بازی کنيم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه هنوز مشکلات مالی بازيکنان حل نشده است ابراز اميدواری کرد با تلاش های مديرعامل و ساير مسئولان باشگاه اين مشکل هم بزودی حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016