شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان به فينال جام حذفی رسيد، استقلال ناکام بزرگ ضيافت پنالتی‌ها

تيم فوتبال سپاهان با شکست استقلال در ضربات پنالتی موفق شد به فينال مسابقات جام حذفی فوتبال برسد. آبی‌پوشان تهرانی اميدوار بودند با پيروزی برابر زردپوشان اصفهانی خود را برای رويارويی با پرسپوليس در فينال آماده کنند اما در ضيافت پنالتی ها عملکرد خوبی نداشتند و اين فرصت را از دست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله نيمه نهايی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۷ امروز شنبه و مقابل ديدگان بيش از ۶۵ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که اين بازی پس از ۱۲۰ دقيقه با نتيجه تساوی يک بر يک به پايان رسيد. محمدرضا خلعتبری در دقيقه ۴۳ گل سپاهان را به ثمر رساند و فرزاد حاتمی در دقيقه ۶۴ برای استقلال گلزنی کرد.

اين بازی در نهايت به ضربات پنالتی کشيد و تيم سپاهان موفق شد در ضربات پنالتی با حساب ۵ بر ۴ حريفش را شکست دهد تا در مجموع با برتری ۶ بر ۵ مقابل حريف آبی‌پوش، به عنوان اولين تيم به فينال جام حذفی راه يابد. جباری، ساموئل، عباس محمدرضايی و جواد نکونام ضربات پنالتی استقلال را وارد دروازه سپاهان کردند. اميرحسين صادقی، مهدی رحمتی و فرزاد حاتمی سه پنالتی استقلال را از دست دادند.

برای سپاهانی‌ها هم بولکو، اميد ابراهيمی، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری و سوشاک در ضربات پنالتی گلزنی کردند. احمد جمشيديان و ايران نژاد هم پنالتی‌های سپاهان را به گل تبديل نکردند.

خسرو حيدری از تيم استقلال با دريافت کارت زرد دوم و فرشيد طالبی با دريافت کارت قرمز مستقيم از تيم‌های استقلال و سپاهان از زمين مسابقه اخراج شده بودند.

تيم سپاهان اصفهان در ديدار فينال اين مسابقات به مصاف برنده ديدار داماش گيلان با پرسپوليس می‌رود، ديداری که روز شانزدهم فروردين‌ماه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016