چهارشنبه 14 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی یوونتوس: بایرن در سطح رئال و بارسا قرار دارد

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس بعد از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ اعتراف کرد حریف آلمانی اش تیم بهتری است و از اینکه در فینال فصل گذشته در خانه خود نتوانسته لیگ قهرمانان را فتح کند عصبانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: بایرن فوق العاده بازی کرد. با صادق باشم و بگویم ما امشب مقابل تیمی که از ما بهتر بود قرار گرفتیم. می دانستیم بازی سختی پیش رو خواهیم داشت اما می دانیم فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید در دیدار برگشت کار بزرگی مقابل این تیم قدرتمند انجام دهیم تا مانع حذف از لیگ قهرمانان شویم.

کونته در ادامه افزود: بایرن بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد که علاوه بر توانایی های تکنیکی از قدرت بدنی بالایی هم برخوردارند. بایرن را باید از لحاظ کیفیت بازیکنان در کنار بارسلونا و رئال مادرید قرار دهیم، آنها روحیه تیمی فوق العاده ای هم دارند. بایرن از اینکه فصل گذشته در خانه نتوانست در دیدار فینال به پیروزی برسد عصبانی است و در این فصل به هیچ تیمی رحم نمی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی یوونتوس در ادامه افزود: آهنگ بازی بایرن بسیار خوب بود تقریبا در تمام جنگ های نفر به نفر را پیروز بودند و نگذاشتند ما بازی خودمان را انجام دهیم. برای من عصبانی شدن سخت است تنها می توانم بگویم مقابل تیمی که بهتر از ما بود قرار گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم. پروژه ما در یوونتوس تنها 16 ماه پیش شروع شده است و این درس خوبی برای ما بود که بدانیم بازی در این سطح چه مشکلاتی دارد. اکنون باید افتخار کنیم که تا همین جای رقابتها هم پیش آمده ایم.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و یوونتوس سه شنبه شب در حضور بیش از 66 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ با پیروزی 2 بر صفر باواریایی ها به پایان رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016