چهارشنبه 14 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احسان حدادی: در هيچ‌ يک از رقابت‌های ملی دووميدانی شرکت نخواهم کرد

مهر ـ دارنده مدال نقره بازی‌های المپيک ۲۰۱۲ لندن با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: با توجه به شرايط موجود در هيچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسيا شرکت نخواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احسان حدادی، دارنده مدال نقره بازی‌های المپيک ۲۰۱۲ لندن که بدون موافقت شورای برون مرزی برای شرکت در مسابقات گرند پريکس راهی آمريکا شده است در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرايط کنونی خود اظهار داشت: هم اکنون در ايالت ويرجينيای آمريکا مشغول تمرين هستم. البته فعلا برنامه خاصی ندارم و هر روز تمرينات پرفشاری را سپری می کنم.

قهرمان پرتاب ديسک آسيا و جهان در پاسخ به اين سوال که چه زمانی در آمريکا مسابقه می‌دهيد؟ افزود: اولين مسابقه‌ام ۲۴ ماه می(سوم خرداد)در کاليفرنيا برگزار خواهد شد. در حال حاضر مشخص نيست که چه پرتابگرانی در اين مسابقه حضور پيدا می‌کنند اما با توجه به شرايط مناسب آب و هوايی اين شهر، احتمالا ورزشکاران برتر جهان برای بهبود رکوردهای خود در آن حضور پيدا خواهند کرد.

وی با گلايه و انتقاد شديد از مسئولان ورزش کشور ادامه داد: تمام هزينه‌های اين سفر با خودم بوده است و تا زمانی که تمام پول‌هايم پرداخت نشود در هيچ کداميک از رقابت‌های ملی شرکت نمی‌کنم. اگر هم در آمريکا مشغول تمرين هستم تنها بخاطر باشگاه پرسپوليس است وگرنه درهيچ رقابتی به صورت انفرادی حضور پيدا نمی‌کنم.

حدادی گفت: با نام پرسپوليس در مسابقات دياموند ليگ که قرار است يکم ماه جون(يازده خرداد) در آمريکا پيگيری شود، شرکت می کنم. البته با اين شرايط در هيچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسيا شرکت نخواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016