دوشنبه 19 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن پودنکی قهرمان تيم ملی کشتی فرنگی ايران درگذشت

• قهرمان رفت و خبری از مسئولان نشد!

محسن پودنکی عضو پيشين تيم ملی کشتی فرنگی ايران يکشنبه شب و پس از تحمل ماه‌ها بيماری به ديار باقی شتافت. اين قهرمان کشتی ايران در شرايطی جان به جان آفرين تسليم کرد که در طول ماه های بيماری اش بسياری از مسئولان وعده کمک و حمايت از او را دادند اما آنقدر تعلل کردند و دست روی دست گذاشتند تا اين جوان قمی تسليم مرگ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پودنکی متولد سال ۱۳۵۶ بود که تا هفت سال قبل، عضو تيم ملی کشتی فرنگی ايران در وزن ۷۴ کيلوگرم بوده و در جام جهانی ۲۰۰۵ به همراه تيم ملی کشتی فرنگی ايران عنوان سوم جهان را به دست آورد.

اين کشتی‌گير قمی سابقه پيروزی بر نخبگانی مثل الکساندر دکتريشويلی قهرمان المپيک آتن از ازبکستان را در کارنامه دارد. حضور در مسابقات قهرمانی آسيا و رقابت‌های اميدهای جهان نيز در کارنامه او که بيش از ۱۰ سال عضو تيم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است.

سال ۸۸ يک تومور در گوش محسن پودنکی بود که عمل کرد و بهبود يافت. قرار شد ۱۵ جلسه پرتونگاری داشته باشد. پس از آن مسئولان بيمارستان گفتند که در سه جلسه از معالجات، دستگاه خراب بوده است. بعد از يک سال علائمی از قبيل "برهم خوردن تعادل، مشکل در تکلم و بلع" برای اين کشتی‌گير به وجود آمد که پزشکان دليل آن را خرابی دستگاه پرتونگاری دانستند و همين قضيه منجر به ضايعه مغزی وی شد.

در نهايت اين قهرمان کشتی ايران يکشنبه شب پس از تحمل ماه ها بيماری و در شرايطی که خيلی ها وعده کمک به او دادند اما اقدامی نکردند، جان به جان آفرين تسليم کرد. قرار است پيکر مرحوم محسن پودنکی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ فروردين‌ماه از مقابل منزل پدری‌اش واقع در قم، خيابان خيام، کوچه شماره هفت، پلاک ۴۱ تشييع و در گلزار اين شهر به خاک سپرده شود.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر درگذشت قهرمان پيشين کشتی فرنگی ايران را به جامعه کشتی و خانواده مرحوم پودنکی تسليت گفته و برايش از درگاه خداوند منان بهشت برين را مسئلت دارد. روحش شاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016