شنبه 24 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر فوتبال ايران: بازگشت استقلال به صدر، تساوی پرسپوليس در اصفهان

بی بی سی ـ استقلال در آخرين بازی باقيمانده از هفته سی و يکم با پيروزی دو بر صفر مقابل گهر دورود به صدر جدول ليگ برتر بازگشت و پرسپوليس هم در يکی از مسابقه‌های هفته سی و دوم ۱-۱ در اصفهان با ذوب آهن مساوی کرد.

آبی پوشان استقلال که در بازی برگشت خود مقابل الهلال تهران در ورزشگاه آزادی يک بر صفر شکست خورده بودند، بر اساس رای کميته انضباطی بايد بدون تماشاگر با گهر در اين ورزشگاه بازی می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيروزی استقلال مقابل گهر دورود که يکی از تيم سقوط کننده اين فصل ليگ برتر به ليگ آزادگان است، آنها را به صدر جدول ليگ برتر باز می‌گرداند.

استقلال تهران با چند تغيير نسبت به مسابقه آخر خود مقابل الهلال بازی را آغاز کرد، مجتبی جباری و خسرو حيدری نيمکت نشين بودند و ميثم بائو و ويسنت آرزه از ابتدا در ترکيب اين تيم قرار گرفتند.

استقلال در بيست دقيقه پايانی نيمه اول توسط جواد نکونام در دقيقه ۲۲ و ويسنت آرزه در دقيقه ۴۴، دو بار دروازه تيم مهمان را باز کردند.

در نيمه دوم گهر برای جبران گل‌های خورده تلاش کرد ولی حمله های اين تيم زهر کافی را نداشت و درنهايت بازی دو بر صفر به نفع استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر به پايان رسيد.

استقلال با اين پيروزی ۶۳ امتيازی شد و پس از يک هفته دوباره به صدر جدول ليگ برتر صعود کرد.

اما پرسپوليس در يکی از بازی‌های هفته سی و دوم، در اصفهان ميهمان ذوب آهن اصفهان بود، ذوب آهن که جزء تيم هايی است که در خطر سقوط قرار دارند، بايد از اين بازی امتياز می‌گرفت.

تيم ميزبان در نيمه اول بر بازی مسلط بود و فرصت‌های خوبی را هم روی دروازه سرخ پوشان بوجود آورد ولی در ميانه نيمه اول اين پرسپوليس بود که به گل رسيد.

در دقيقه ۲۰ حرکت غلام رضا رضايی در محوطه جريمه با خطای مدافع ذوب آهن روی اين بازيکن همراه شد ولی توپ در ادامه به ولادکو رسيد و او هم با يک بغل پا دروازه ذوب آهن را باز کرد.

سرخ پوشان در نيمه دوم برای حفظ نتيجه دفاعی بازی کردند و در مقابل ذوب آهن با حرکت از دو جناح و سانتر روی دروازه دفاع پرسپوليس را تحت فشار قرار داد.

تيم ميزبان بالاخره در دقيقه ۷۱ مسابقه روی پاس عمقی اسماعيل فرهادی و ضربه تمام کننده مهدی رجب زاده به گل رسيد تا نتيجه بازی ۱-۱ مساوی شود.

در ادامه بازی ذوب آهن می توانست گل پيروزی را هم به ثمر برساند ولی مهاجمان اين تيم نتوانستند از موقعيت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کنند تا بازی با نتيجه مساوی ۱-۱ به پايان برسد.

پرسپوليس با اين تساوی ۴۷ امتيازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند و ذوب آهن هم با ۳۲ امتياز در رده چهاردهم به ماندن ليگ برتر اميدوار شد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نتايج بازی‌های هفته سی و دو ليگ برتر

نفت تهران ۲ - داماش گيلان صفر
صبای قم ۲ - سايپا يک
نفت آبادان يک - راه آهن صفر
ملوان انزلی صفر - پيکان تهران صفر
پرسپوليس يک - ذوب آهن يک
فجر سپاسی يک - مس کرمان يک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016