سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا؛ استقلال - الهلال، شب تار عرب‌ها در آزادی

واحد مرکزی خبر ـ هفته نخست از دور برگشت رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا امروز با ديدار استقلال- الهلال آغاز می شود.

به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر، در ادامه اين رقابتها و از گروه ۴ ، تيم های استقلال ايران و الهلال عربستان ساعت ۲۱ با قضاوت عبدالبشير از سنگاپور در ورزشگاه آزادی تهران برابر هم قرار می گيرند.

استقلالی ها درديدار رفت مقابل الهلال با ارائه يک بازی هوشمندانه و منطقی در رياض دو بريک پيروز شدند و درصورت برتری در بازی امشب صعود خود را به مرحله بعد مسجل می کند.

ازطرفی تيم الهلال نيز که با ۳ امتياز در رده سوم جدول گروه چهار قرار دارد، هيچ چيز برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به ميدان می‌آيد تا شايد بتواند در تهران امتياز کسب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در گروه چهار، استقلال ايران با ۷ امتياز صدرنشين است ، العين امارات با ۶،الهلال با سه و الريان قطر با يک امتياز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.


قلعه نويی:‌ بازی با الهلال بسيار سخت است

سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت: بازی با الهلال همواره سخت بوده و از بازی های سخت است.

امير قلعه نويی در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر الهلال عربستان افزود: الهلال تيمی تاکتيکی است و خوب فوتبال بازی می کند و يکی از تيم های خوب خليج فارس است.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با اشاره به ويژگی های فنی تيم الهلال افزود: بازيکن شماره ۲۴ در جناح چپ اين تيم بسيار خطرناک است و در بازی گذشته تيم استقلال را اذيت کرد اما در مقابل ما با بازی پژمان منتظری توانستيم تاکتيک اين بازيکن را پوشش دهيم.

وی تصريح کرد: به بازيکنان گوشزد کرده ايم که بازی قبلی با الهلال را به تاريخ بسپارند و به فکر اين بازی باشند.

قلعه نويی افزود: ‌مجيدی در اين بازی به علت مصدوميت حضور ندارد.

سرمربی تيم فوتبال استقلال از پرداخت پاداش و مبلغ قرارداد بازيکنان خبر داد.

وی هواداران تيم استقلال را در ديدار امروز يار نخست تيم دانست و افزود:‌ هواداران می توانند انگيزه بازيکنان هر دو تيم را بالا ببرند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال همچنين تاکيد کرد: اگر غرور بر ما حاکم شود در اين ديدارمشکل خواهيم داشت اما اگر تاکتيکی فکر کنيم می توانيم نتيجه بگيريم.


سرمربی الهلال: سعی می کنيم با دست پر از زمين خارج شويم

سرمربی تيم فوتبال الهلال عربستان گفت: فردا سعی می کنيم با دست پر از زمين بيرون بياييم.

زلاتکو دائيج در نشست خبری پيش از ديدار تيمش با استقلال افزود: ما در بازی گذشته با تيم استقلال بازی خوبی را به نمايش گذشتيم و مقابل اين تيم قدرتمند ظاهر می شويم و سعی می کنيم با دست پر از زمين بيرون بياييم.

وی گفت: اين آخرين فرصت تيم ماست و ما بايد اين بازی را ببريم و يا حداقل يک امتياز بازی را بگيريم.

سرمربی الهلال با اشاره به صعود کننده از اين دوره از رقابت ها گفت: استقلال و الهلال از اين گروه صعود خواهند کرد.

در ادامه اين نشست خبری بازيکنان تيم الهلال در زمين چمن استاديوم آزادی به تمرين پرداختند.

در ادامه مسابقات ليگ قهرمانان فردا نيز از گروه يک ،‌ تراکتورسازی ايران و الشباب عربستان ساعت ۲۰ در ورزشگاه يادگار امام تبريز ديداردارند همچنين ديگر ديدار اين گروه را الجزيره و الجيش ساعت ۲۰:۱۰ به وقت تهران برگزار خواهند کرد و از گروه ۳ ، الاهلی عربستان و فولاد مبارکه سپاهان ايران ساعت ۲۲:۱۵ در جده مقابل هم به ميدان می روند و ديگر بازی اين گروه را الغرافه و النصر ساعت ۲۰ برگزار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016