چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: شکست استقلال برابر الهلال

• آبی‌ها صدرنشين ماندند

مهر ـ تيم فوتبال استقلال در چهارمين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی برابر الهلال عربستان تن به شکست داد که بازی رفت در زمين حريف را با پيروزی پشت سرگذاشته بود و اين اميدواری را داشت که با سه امتياز بازی برگشت در ورزشگاه آزادی صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته چهارم رقابت های فوتبال ليگ قهرمانان آسيا شامگاه امروز سه شنبه با ديدار تيم های استقلال و الهلال در ورزشگاه آزادی و با حضور بيش از ۷۰ هزار تماشاگر آغاز شد که در پايان شاگردان امير قلعه نويی برابر مهمان عربستانی خود با نتيجه يک بر صفر مغلوب شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار استقلال با ترکيب مهدی رحمتی، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقی، پژمان منتظری، جواد نکونام (۴۶ هاشم بيک زاده) ساموئل، آرش برهانی( ۴۶ امين موسوی)، خسرو حيدری، علی حمودی، فرزاد حاتمی(۷۲ سياوش اکبرپور) و مجتبی جباری بازی را آغاز کرد و در همان دقايق ابتدايی حملات پردامنه ای را روی دروازه حريف عربستانی پی ريزی کرد اما اين حملات آنقدر زهردار نبود که بتواند خطر جدی را روی دروازه مهمان ايجاد کند. با اين حال الهلالی ها دقايق ميانی نيمه اول از لاک دفاعی خارج شدند و بيشتر از قبل کنترل بازی را در اختيار گرفتند.

در دقيقه ۳۵ اين ديدار الهلالی ها از اشتباه بازيکنان استقلال نهايت استفاده را بردند و به گل رسيدند. در اين صحنه جواد نکونام قصد داشت توپ را از درون محوطه جريمه استقلال دفع کند که توپ به بدن حنيف عمران زاده برخورد کرد و روی گوشه شش قدم مقابل نواف الشاکر افتاد و او هم با ضربه ای محکم توپ را به سقف دروازه استقلال چسباند تا عربستانی ها در ورزشگاه آزادی يک بر صفر از ميزبان خود پيش بيفتند.

با شروع نيمه دوم امير قلعه نويی دست به دو تعويض زد و امين موسوی و هاشم بيک زاده ره به ميدان فرستاد تا فشار حملاتش استقلال را بيشتر کند. تعويض جواد نکونام که روی گل الهلال مقصر بود نيز در بين دو نيمه رخ داد. شاگردان قلعه نويی در نيمه دوم بازی را به طور کامل در اختيار داشتند و برای رسيدن به گل تلاش زيادی را از خود نشان دادند اما اين الهلال بود که در ضد حملات خطرناک نشان داد و دو بار می توانست به گل دوم دست پيدا کند اما مهاجمان اين تيم نتوانستند از اين موقعيت ها استفاده کنند.

در دقيقه ۷۵ اين ديدار به خاطر فضايی که تماشاگران ايجاد کرده بودند و شعارهايی که سردادند تا حدودی جو بازی تحت تاثير قرار گرفت و درگيری بين بازيکنان باعث شد بازی چند دقيقه ای متوقف شود. در اين ميان پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران استقلال نيز بر متشنج شدن بازی افزود تا خطر محروميت و جريمه استقلال از سوی کنفدراسيون فوتبال آسيا افزايش پيدا کند.

در ۱۰ دقيقه پايانی استقلال فشار حملاتش را چند برابر کرد اما وقت کشی عربستانی ها عملا اين فرصت را به شاگردان قلعه نويی نداد که حملات مداومی را روی دروازه مهمان عربستانی داشته باشند. وقفه هايی که در بازی رخ می داد عملا فرصت را از استقلال می گرفت تا حملاتش را خطرناک تر کند. در دقيقه ۹۰ اين ديدار ضربه سر ساموئل با اختلافی اندک از کنار دروازه به بيرون رفت تا بهترين فرصت برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود و استقلال نتيجه را واگذار کند.

استقلال با وجود اين شکست با ۷ امتياز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفتند. تيم های العين امارات و الهلال عربستان نيز با ۶ امتياز در رده های بعدی قرار دارند تا دو هفته پايانی سرنوشت تيم های صعود کننده را مشخص کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016