شنبه 31 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با حضور 14 وزنه بردار؛دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری آغاز شد

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی لهستان از صبح امروز با حضور 14 وزنه بردار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حسن گل پرور (56 کیلوگرم)، مجید عسکری (62 کیلوگرم)، میلاد خسروی (69 کیلوگرم)، رسول تقیان و حسین بیرانوند (77 کیلوگرم)، وحید خدادادی (85 کیلوگرم)، یاسین باقری و امین زارعی (94 کیلوگرم)، کیا قدمی، عماد باقری و محسن بهرام‌زاده (105 کیلوگرم) و بهادر مولایی، رشید شریفی و امیر حسین نظام الرعایا (105+ کیلوگرم) چهارده وزنه برداری هستند که صبح امروز شنبه در دور جدید تیم ملی زیر نظر کوروش باقری، سرمربی تیم ملی و دستیارانش جورج زالای، فراز رامهرمزی و داریوش باقری شرکت کردند.

نکته بارز تمرینات امروز انگیزه بالای اکثر اردونشینان برای رسیدن به شرایط آرمانی بود. در این میان رشید شریفی و رسول تقیان که پس از سال‌ها فرصتی دوباره برای حضور در کمپ تیم‌های ملی پیدا کرده بودند و با روحیه‌ای مضاعف به کار با وزنه پرداختند. آماده‌ترین وزنه بردار اردوی تیم ملی هم بهادر مولایی بود که در همه حرکت‌های روز نخست بیشتر وزنه‌های درخواستی کادر فنی را بالای سر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها غایبان دور جدید اردوی تیم ملی علی میری و سعید محمدپور بودند. میری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر با هماهنگی کادر فنی یک هفته دیرتر به اردو اضافه خواهد شد. به گفته کوروش باقری اردونشینان در هفته نخست تمرینات سبکی را پیش رو دارند تا بدن‌هایشان برای تحمل تمرینات سنگین‌تر آماده شود. طبق نظر کادر فنی، اردونشینان در هفته نخست 13 جلسه تمرینی را سپری خواهند کرد که در روزهای زوج تمرینات سه جلسه در دستور کار قرار دارد.

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا طی روزهای 30 خرداد تا 5 تیرماه در آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016