یکشنبه 1 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۳ تفنگدار رئال پیش به سوی نبرد دورتموند

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل و کریم بنزما برای شکست بتیس بیش از اندازه کافی شلیک کردند. مهاجم فرانسوی یک گل زد و یک پاس گل داد، بازیکن آلمانی نیز 2 گل به ثمر رساند و ستاره پرتغالی در به ثمر رسیدن گل دوم و سوم نقش داشت.

په‌په مل، سرمربی رئال بتیس هنگامی که خبرنگاری از او درباره ناتوانی تیمش در سازمان دادن حمله مقابل رئال مادریدی که تمام تسلیحاتش را در اختیار نداشت، پرسید، چندان خوشش نیامد و گفت: تمام این صحبت‌ها درباره ترکیب به چگونگی نگاه شما بستگی دارد. تیمی که شامل رونالدو، بنزما و اوزیل می‌شود، یک تیم جهنمی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«3 تفنگدار» چه با گل زدن و یا گیج کردن مدافعان حریف همگی در 3 گل رئال مقابل بتیس نقش داشتند. علاوه بر همه اینها بنزما در حرکتی تماشایی آدریان را در نزدیکی دروازه شکست داد. گل اول اوزیل پایانی بسیار مشابه داشت و پس از یک و دو بی عیب و نقص با بازیکن فرانسوی به ثمر رسید. بازیکن آلمانی دروازه‌بان حریف را فریب داد و در حالی که ژست شوت محکم به عمق دروازه را گرفته بود، توپ را به آرامی به جایی فرستادکه به نظر می‌رسید فضای کمتری وجود داشته باشد.

تنها نقطه عطف این کتاب گل نزدن کریستیانو رونالدو بود. هرچند رئال مادرید وابستگی‌اش به بازیکن پرتغالی در گلزنی را شکست و این اصلا چیز بدی نیست. با در نظر گرفتن تمام اینها رونالدو بازی فوق‌العاده‌ای داشت. او نه تنها به بنزما پاسی داد که منجر به گلزن وی شد بلکه خالق گل سوم رئال هم بود که توسط کسی جز اوزیل به ثمر نرسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016