دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: استقلال به دنبال صعود قطعی، کور سوی اميد سپاهان

• سپاهان که بعد از شکست مقابل داماش شانس قهرمانی در ليگ برتر ايران را تا حدود زيادی از دست داده‌اند، در صورت حذف از ليگ قهرمانان آسيا تنها شانس قهرمانی در جام حذفی را برای خود زنده نگه خواهند داشت.

ايلنا ـ هفته پنجم رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا عصر سه شنبه با برگزاری دو ديدار نمايندگان کشورمان آغاز می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، استقلال و سپاهان در شرايطی به عنوان دو مدعی اصلی ليگ برتر فوتبال ايران سه شنبه شب به مصاف حريفان آسيايی خود می‌روند که يکی به دنبال صعود قطعی است و ديگری تنها کورسويی از اميد برای صعود دارد.

سپاهان سه شنبه شب در شرايطی به مصاف النصر امارات در زمين اين تيم می‌رود که پيروزی در اين ديدار می‌تواند همچنان اميدهای کرانچار و شاگردانش را برای صعود هر چند بسيار کمرنگ اما زنده نگه دارد. آنها که بعد از شکست مقابل داماش در جريان هفته سی و سوم ليگ برتر شانس قهرمانی در ليگ برتر ايران را تا حدود زيادی از دست داده‌اند، در صورت حذف از ليگ قهرمانان آسيا تنها شانس قهرمانی در جام حذفی را برای خود زنده نگه خواهند داشت. جايی که در فينال آن سپاهان بايد به مصاف پرسپوليس برود.

نماينده اصفهان هم اکنون با ۳ امتياز در رده سوم جدول گروه C ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد و اگر بتواند ۳ امتياز اين ديدار را از آن خود کند می تواند خود را ۶ امتيازی کرده و منتظر اتفاقات در هفته پايانی اين رقابت‌ها شود.

النصر نيز بدون امتياز در رده چهارم جدول اين گروه است. ديدار دو تيم النصر و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ دقيقه در ورزشگاه خانگی نماينده شهر دبی برگزار خواهد شد.

ديگر ديدار سه شنبه شب را استقلال و الريان برگزار می‌کنند ديداری که برای نماينده ايران می تواند حکم قطعی صعود به مرحله حذفی اين رقابت‌ها را داشته باشد.

ديدار اين دو تيم که يکی در صدر و ديگری در قعر جدول گروه D هستند در حالی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به مصاف هم می‌روند که شاگردان امير قلعه‌نويی با کوله‌باری از انگيزه می‌خواهند پيش‌درآمد خوبی برای قهرمانی در ليگ برتر را تجربه کنند. آنها که بعد از شکست عجيب سپاهان در گيلان حالا خود را به نوعی قهرمان خوش شانس ليگ برتر می‌دانند اگر در بازی سه‌شنبه شب موفق به شکست حريف خود شوند ورزشگاه آزادی را محل برگزاری جشن صعود خود قرار خواهند داد و در هفته پايانی می توانند برای صدرنشينی در اين گروه تلاش کنند.

استقلال هم اکنون در گروه D با ۷ امتياز صدر نشين است و الريان نيز با ۴ امتياز در رده چهارم اين گروه قرار دارد.

ديگر ديدار اين گروه را نيز الهلال و العين امارات از ساعت ۲۲:۳۰ دقيقه برگزار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016