یکشنبه 1 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی، آزادکار سنگین‌وزن به فینال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از ظهر امروز با برگزاری مسابقات وزن 120 کیلوگرم در شهر دهلی‌نو پیگیری شد، پرویز هادی نماینده سنگین‌وزن کشورمان با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف کره‌ای به دیدار پایانی راه یافت.

هادی در مرحله اول در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر مقابل آیال لازارف، دارنده مدال برنز 2010 آسیا از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و 4 بر صفر از سد فرخود آناکولوف از تاجیکستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

نماینده سنگین‌وزن کشورمان در این مرحله نیز با پیروزی در 3 تایم مقابل "کیونگ جین نام" از کره‌جنوبی، جواز حضور در فینال را کسب کرد. هادی سال گذشته مدال طلای 2012 آسیا در کره‌جنوبی را به خود اختصاص داده بود. در این وزن 13 کشتی‌گیر حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دیدار فینال وزن 120 کیلوگرم تا ساعتی دیگر بین پرویز هادی از ایران و جارگالسایخان نفر هفتم المپیک لندن، نفر پنجم جهانی استانبول، و نفر دوم بازی‌های آسیایی گوانگجو از مغولستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم هم فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.

در نخستین روز این رقابت‌ها حسن مرادقلی و محمد طهماسبی‌زاده نمایندگان اوزان 55 و 60 کشورمان توفیقی نداشتند و دستشان از مدال کوتاه ماند. باید دید که پرویز هادی به مدال طلا می‌رسد تا طلسم طلا نگرفتن ایران در این مسابقات پایان دهد یا خیر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016