چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور تکواندوکاران 35 کشور در تورنمنت اسپانیا

تهران - هفتمین دوره تورنمنت تکواندوی بین المللی کلاس A اسپانیا با حضور نمایندگان 35 کشور برگزار خواهد شد.


به گزارش ایرنا، هفتمین دوره رقابتهای تورنمنت بین المللی اسپانیا که از سری مسابقات کلاس A فدراسیون جهانی تکواندو محسوب می شود از روز شنبه 14 اردیبهشت به مدت دو روز در سالن ˈدپورتیوˈ شهر ˈال کانتهˈ اسپانیا در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود .

تورنمنت بین المللی کلاس A اسپانیا پس از رقابتهای آلمان ،بلژیک ،سوئد و هلند جزء پانزده تورنمنت معتبر قاره اروپا محسوب می شود.

در رقابت های امسال هوگوپوشانی از کشورهای (اسپانیا، ایران، فرانسه، روسیه، اکراین، ترکیه، دانمارک، پرتغال،افغانستان، بلغارستان،آلمان، بلژیک، آندورا، اسکاتلند، لیتوانی، جزیره من، آمریکا، قزاقستان، رژیم اشغالگر قدس، سوئیس، اتریش، کانادا، کرواسی، ایتالیا، گواتمالا، هلند، جمهوری آذربایجان، لتونی، سان مارینو، لوکزامبورگ، برزیل، بلژیک، صربستان، جمهوری چک و ونزوئلا) روی شیاپچانگ حاضر می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ششمین دوره تورنمنت اسپانیا با حضور 18 تیم در سال 2012 برگزار شد که تیم اسپانیا با کسب 5 مدال طلا و 5 برنز بر سکوی نخست ایستاد. همچنین روسیه با دو مدال طلا و یک نقره و جمهوری آذربایجان با یک طلا و یک برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم ملی تکواندوی ایران با 29 تکواندوکار در دوبخش مردان و زنان برای حضور در هفتمین دوره این رقابت ها بامداد فردا راهی اسپانیا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016