چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا؛دو ایرانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند

در پایان بازیهای مرحله یک هشتم نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا که بعدازظهر روز سه شنبه دهم اردیبهشت در شهر کراچی در جریان بود، دو نماینده کشورمان امیر سرخوش و محمد لبابی بر حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر کشورمان از گروه دوم این مسابقات به مصاف حریف قدر تایلندی خود از گروه پنجم به نام راتچایوتین یوتاروک رفت و در یک بازی نفس گیر و نزدیک و در حالیکه هر دو بازیکن شانه به شانه یکدیگر در امتیازگیری پیش می رفتند، در نهایت با نتیجه 4 بر 3 حریف خود را شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی و در جمع هشت بازیکن برتر این رقابتها قرار گرفت. او باید در این مرحله امروز چهارشنبه مقابل محمد سجاد پاکستانی که در سال 2011 در همین مسابقات در شهر چانتابوری – تایلند به مقام نائب قهرمانی رسیده بود برود که دیداری مشکل و حساس خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بازی همزمان، محمد لبابی ملی پوش ایران از گروه پنجم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی قدرتمند از کشور میزبان از گروه شوم به نام حمزه اکبر رفت و با ارائه یک بازی فوق العاده بی نقص خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 وی را با شکست بدرقه نماید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. لبابی فردا مقابل حریفی قدرتمند و بازی بلد از کشور افغانستان به نام صالح محمد قرارخواهد رفت. صالح محمد چندین سال قبل به مقام نائب قهرمانی جهان رسیده است و پیش بینی می شود که نماینده کشورمان محمد لبابی بازی بسیار مشکلی را در برابر وی داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016