چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
10 فروردین» فيروز کريمی: امسال شاهد ضعيف ترين ليگ برتر فوتبال هستيم
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عذرخواهی فيروز کريمی از بازيکن سياه پوست فجرسپاسی

ايسنا ـ سرمربی تيم فوتبال پيکان به دليل رفتار ناشايستی در قبال بازيکن سيه‌چرده فجر سپاسی عذرخواهی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيروز کريمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اتفاقات رخ داده پس از بازی تيمش برابر فجر سپاسی و توهين به بازيکن سيه‌چرده اين تيم گفت: اين عمل مذموم است و از سوی هر کسی در هر مقطعی رخ دهد تفاوت نمی‌کند. اگرچه اين کار از سر تفاوت فرهنگی يا کم تجربگی صورت گرفته، به هر حال نبايد دست مهاجم فجر سپاسی را پس می‌زدم. اگر می‌خواستم آموزش دهم که در فرهنگ ما ابتدا بزرگتر دست خود را دراز می‌کند، بايد اين کار را در زمان بهتری انجام می‌دادم نه درست پس از بازی.

وی ادامه داد:‌تاکيد می‌کنم که از مسئولان باشگاه فجر سپاسی، آقای ياوری، بازيکنان و هواداران اين تيم شيرازی که بابت آن اتفاق رنجيده خاطر شدند، عذرخواهی می‌کنم و می‌گويم که هرگز قصد بی‌احترامی نداشتم. در آن لحظه عصبانی بودم چون در ۳۰ ثانيه پايانی گل خوردم و شانس ماندن در ليگ برتر را از دست داديم. اگر ليگ ۱۸ تيمی بماند اين فرصت را داشتيم که به پلی‌آف راه پيدا کنيم.

کريمی همچنين گفت: به خدا قسم کوچک‌ترين قصد و نيتی برای توهين به رنگ پوست، نژاد و قوميت هيچ فردی نداشته و ندارم! آن اتفاق صرفا يک مسئله ورزشی و به دليل عصبانيت و ناراحتی بابت شکست برابر فجر سپاسی رخ داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016