چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت با استعفای گل‌محمدی، گزينه‌های جديد هدايت پرسپوليس مشخص شدند

در پايان نشست ر‌ئيس هيات‌مديره و مديرعامل باشگاه پرسپوليس، دو گزينه به عنوان اولويت اول سرمربيگری سرخپوشان در فصل آينده انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، فداحسين مالکی، رئيس هیأت مديره و محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس با توجه به استعفای يحيی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با يکديگر داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فداحسين مالکی، نتايج اين جلسه را به شرح ذيل در اختيار روابط عمومی باشگاه پرسپوليس قرار داد:

با توجه به استعفای يحيی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار و درباره نحوه انتخاب سرمربی و کادرفنی فصل آينده مباحثی مطرح شد. به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکيد و تصميماتی نيز اتخاذ شد.

۱- درباره استعفای آقای يحيی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده او در دوران کوتاه سرمربيگری بايد اعلام کنيم که چيزی از ارزش‌های او کاسته نشده و زحماتش ناديده گرفته نمی‌شود. باشگاه به گونه‌ای شايسته از او تقدير به عمل خواهد آورد.

۲- درباره سرمربی و کادرفنی فصل بعد ابتدا چهار گزينه مطرح شد که سه گزينه ايرانی بودند و يک گزينه خارجی و در نهايت دو گزينه به عنوان اولويت اول تعيين و مقرر شد مديرعامل محترم باشگاه در ۴۸ ساعت آينده بررسی‌های نهايی را انجام داده و پس از دريافت نظرات کارشناسی تصميم نهايی را مطرح کند.

انتخاب سرمربی و بازيکنان جديد پرسپوليس در اسرع وقت در اين نشست مورد تاکيد قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016