یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایلی‌کهن: تیم ملی 30 درصد شانس دومی در گروه دارد/کی‌روش به حرف‌ها توجهی ندارد

سرمربی تیم فوتبال گهر گفت: تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 30 درصد شانس دومی در گروه دارد.
به گزارش سایت برنامه تلویزیونی نود، محمد مایلی کهن در مراسم انتخاب اعضای کانون مربیان در مورد اینکه یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس است، عنوان کرد:‌همیشه گفته‌ام که از پرسپولیس طلبی ندارم و با وجود اینکه عزیزانی در این تیم حضور داشتند ولی تا کنون به این تیم نرفتم اما اگر به عنوان سرمربی انتخاب شدم خدا را شکر می‌کنم و اگر انتخاب نشدم باز هم خدا را شکر می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:‌سرمربیگری پرسپولیس از همه چیز برایم مهمتر است زیرا با سربلندی این تیم هواداران عظیم خوشحال خواهند بود.

سرمربی گهر در مورد اینکه چه پیشنهاداتی به کارلوس‌ کی‌روش و برای صعود تیم ملی به جام ملی دارد، تصریح کرد: کی‌روش که هر چه بگوییم توجهی نمی‌کند اما باید بگویم که هم اکنون تیم ملی نیاز به حمایت دارد همه باید به او کمک کنیم. تیم ملی باید از بازیکنان با استعداد بهره ببرد باید بدانیم که فقط اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: کارمان دشوار است گره‌ای که می‌شد با دست باز کنیم هم اکنون با دندان هم باز نمی‌شود اما باید دست به دست هم بدهیم و از تیم ملی حمایت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا این حمایت‌ها باید کورکورانه باشد، یادآور شد: هر زمانی که من صحبت کردم مورد انتقاد قرار گرفتم که چرا انتقاد می‌کنم اما انتقاد سازنده مؤثر خواهد بود نباید انتقاد مغرضانه انجام دهیم زیرا به تیم ملی ضربه می‌خورد. در شرایط فعلی باید همه از تیم ملی حمایت کنیم.

وی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: فکر می‌کنم به عنوان تیم اول که شانسی نداریم و برای تیم دومی نیز 20 تا 30 درصد شانس قائل هستم و 50 درصد نیز شانس سومی ما در گروه وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016