سه شنبه 24 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش سایت فدراسیون جهانی بوکس از نبرد آخر روزبهانی

سایت بوکس نیمه حرفه‌ای جهانی (WSB) گزارشی از برگزاری دیدار فینال و شکست احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران نوشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای (WSB) در سال 2012 – 2013 با قهرمانی تیم آستانا آرلانز قزاقستان به پایان رسید که در دیدار فینال آن ، احسان روزبهانی ، لژیونر بوکس ایران در وزن 85 – 80 کیلوگرم مقابل حریف اوکراینی خود ناک اوت فنی شد.

سایت این مسابقات در گزارشی به نحوه پیروزی تیم قزاقستانی پرداخته که در مورد احسان روزبهانی این طور آمده است: در مبارزه سبک وزن 80 تا 85 کیلوگرم احسان روزبهانی، بوکسور ایرانی تیم قزاقستان نمایش بسیار خوبی داشت و توانست توانایی تکنیکی اش را نشان دهد. این بوکشور در راند اول کاملا از حریف خود سر بود و ریتم او را بر هم زد و نگذاشت حریف جا بیفتد و چیزی از خود نشان دهد. در راند دوم "گوژدیک" دارنده برنز المپیک 2012 لندن استراتژی خود را خیلی سریع تغییر داد و رینگ را در اختیار گرفت. راند سوم راند نهایی بود که این بوکسور اوکراینی با یک هوک چپ محکم روزبهانی را نقش بر رینگ کرد.

روزبهانی بعد از این ضربه سنگین از روی رینگ بلند شد، اما مربی‌اش با پرتاب حوله بر روی رینگ باخت بوکسورش را پذیرفت. (پرتاب حوله، روی رینگ در بوکس نشانه آن است که مربی بوکسور باخت شاگردش را پذیرفته است و داور مبارزه را قطع و حریف را برنده اعلام می‌کند.)



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزبهانی در مکان ششم رنکینگ بوکس نیمه حرفه‌ای

در پایان مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای جهان و در رده بندی وزن 85 تا 80 کیلوگرم احسان روزبهانی با 976 امتیاز در مکان ششم قرار گرفت. روزبهانی در طول رقابت‌های این فصل هفت مبارزه انجام داد که حاصل آن پنج پیروزی و دو شکست بود.

در این رده بندی پرالتا با هفت پیروزی از هفت مبارزه و کسب 1021 امتیاز در صدر قرار دارد.

گوژیک، همین بوکسور اوکراینی که در دیدار فینال روزبهانی را شکست داد با پنج مبارزه و پنج برد و کسب 741 امتیاز دوم است.

هروج سپ، دیگر بوکسور وزن 85 – 80 کیلوگرم تیم آستانا آرلانز و هم تیمی روزبهانی با 884 امتیاز از شش مبارزه سوم است. این بوکسور اوکراینی از این شش مبارزه خود پنج پیروزی به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016