پنجشنبه 2 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: از استقلال می‌روم، اينجا فقط دروغ شنيدم

• بازيکن ميانی تيم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلالی‌ها تا ۲ روز آينده به تعهدات مالی خود عمل نکنند از آنها شکايت می‌کنم.

ايلنا ـ هافبک تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد که فصل آينده از اين تيم خواهد رفت.

جواد نکونام در پايان بازی با الشباب امارات در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت: هم از لحاظ مالی و هم فنی بيشترين فشارها بر روی بازيکنان بود. متاسفانه هر چقدر ساکت‌تر باشی بدتر است. در شخصيت من اين نيست که دنبال پولم بدوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اگر علی فتح‌الله‌زاده تا فردا جواب تلفنم را ندهد از استقلال شکايت می‌کنم. من از قرارداد ۲ ميليون و ۲۰۰ هزار يورويی اوساسونا چشم پوشيدم و به عشق استقلال به اين تيم آمدم، با اين حال تمام باشگاه با من بد کردند. اگر مجبور بشوم خيلی از واقعيت‌ها را می‌گويم.

نکونام اظهار داشت: اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده که حتی خجالت می‌کشم آن را بيان کنم. بی نظمی و بی انضباطی در استقلال موج می‌زند و اگر بگويم خودم را کوچک کرده‌ام. برای خودم خوشحالم که به عنوان يک استقلالی در اين تيم به هدفم رسيدم اما استقلال تيمی نبود که فکر می‎کردم.

کاپيتان تيم ملی در ادامه گفت: کسانی که روی طبق من را می‌خواستند وسط فصل دشمنم شدند. فقط دروغ شنيدم. مديرعامل تيم جلوی پدر و مادرم با قسم من را برد استقلال اما بعد از آن همه چک‌ها برگشت خورد.

وی ادامه داد: اگر می‌رفتم قطر و امارات زير ۱۰ ميليارد پول نمی‌گرفتم اما با يک ميليارد و ۷۵۰ ميليون به استقلال آمدم و تا به حال فقط ۵۵ درصد از مبلغ قراردادم را دريافت کرده‌ام. من فصل بعد ۱۰۰ درصد از استقلال جدا می‌شوم. به من می‌گويند اگر پولت را می‌خواهی برو آدم فلانی باش. من خودم دنبال اين هستم که ديگران آدمم شوند.

نکونام در ادامه متذکر شد: اهل بازار گرمی نيستم و با هيچ باشگاهی هم تا به الان صحبت نکرده‌ام اما اولويتم جدايی از استقلال است. تا چند روز آينده اگر اوضاع درست نشود حرف‌هايی را می زنم تا مردم بفهمند کی‌ها چکاره هستند. موقعی که استقلال در امجديه بازی می‌کرد من می‌رفتم و اين تيم را تشويق می‌کردم اما الان حقم را نمی‌دهند. اين پول اگر حق من باشد پای آن می‌ايستم و آن را می‌گيرم و احتياجی هم نيست آدم فلانی شوم.

نکونام در پاسخ به اين سوال که آيا به پرسپوليس می‌روی يا نه؟ گفت: نمی‌دانم. من با هيچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام و اهل بازار گرمی هم نيستم اما قطعا در استقلال هم نمی‌مانم. تا دو روز ديگر صبر می‌کنم تکليفم روشن شود. در غير اين صورت حرف‌هايی می‌زنم که مردم بدانند در استقلال چه می‌گذرد. من از بچگی عاشق اين تيم بودم و روی سکوها برای استقلال دست زدم و گريه کردم.

وی در پاسخ به اين سوال که فتح‌الله‌زاده در حال حاضر در آذربايجان به سر می‌برد، گفت: به هر حال پيدايش می‌شود. من از هفته پنجم به اين طرف يک هزار تومانی هم نديدم اما خيلی‌ها با رابطه توانستند پول بيشتری بگيرند. نوش‌جانشان اما من اهل رابطه نيستم و نمی‌توانم با اين اتاق و آن اتاق رفتن پولم را بگيرم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016